Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 547
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov bort mesta dagen (och värmen) idag - undra hur sjutton jag ska kunna somna :meh: de e så dumt, när jag ligger ned på dagen så känns det som att jag kan somna närsomhelst men på natten så går det inte :arghh:
Och ja, det är helt säkert mitt eget fel :cool:

Bara lite mer än 5 timmar kvar och sedan ett kort besök på vårdcentralen för att få mitt sår de ska "operera" på onsdag bedömt. Jag är trött (och väldigt hungrig).

Influensan har infunnit sig :banghead: Det spelar ingen roll alls vad jag sager eller gor sa ger den sig INTE :rage: MEN ... I dag har vi skrivit pa att huset ar vart :banana: Och banken lanar oss en del pengar till det :bow: och jag kan flytta ut ur vara 30 kvadratmeters husvagn och in i ett hus med ordentligt KOK och ordentlig TVATTSTUGA och bade ett arbetsrum och ett dubbelgarage att ha hundtraning i nar det regnar. :banana:

Life ar definitivt GOOD :D

Och ett glas av mitt favorit vin gor inte saken samre ... eller att huset ligger i "wine country" med "tasting rooms" till varenda vingard ... och en del andra ocksa. :d

Och det betyder att det inte finns på världskartan att jag skulle kunna vara hemma för jag har ont i morgon för då blir det katastrof på jobbet då vi är två på den avdelningen jag jobbar och har saker som måste utföras i morgon annars blir helikoptern som vi bokat utan jobb på tisdags morgon och det var enda tiden som han kunde flyga sedan skulle den stationeras till något annat ställle .Vet inte varför

Vi har inte bokat någon helikopter men nog måste jag med jobba :idea:

Jag dricker kaffe medan jag funderar på vart jag ska ställa kattstapeln. För minste sonen får stå i ena hallen tills vidare , på just kattstapelns plats eftersom det är enda platsen just nu :grin: Känns ju väldigt lyckat att ha 6 sovrum men han får stå i en hall :rofl: :angel:

Ska snart bära upp kattstapeln, den fick hamna i vardagsrummet uppe så länge. Men den är så otymplig att bära även om det är en liten modell golv-tak som man kan bära själv om man är envis. Bröderna Ylvis får hålla mig sällskap med sin musik :D

@Malin_L 25 grader då är det ju svalt så man skakar, här är det ca 27 grader inne och jag sover med dubbla täcken, för inte länge sedan hade jag 3 täcken så jag tror det blir en sommar i år med så småningom.

Jag har luftvärmepumpen satt på kylning, en fläkt som går för fullt i sovrummet och det tunnaste täcket jag har kunnat hitta. Svettas halvt ihjäl och vill ha tillbaka sköna 16 grader där jag sover.

Jag har luftvärmepumpen satt på kylning, en fläkt som går för fullt i sovrummet och det tunnaste täcket jag har kunnat hitta. Svettas halvt ihjäl och vill ha tillbaka sköna 16 grader där jag sover.

Dra för alla fönster med det du kan och låt det vara fördraget hela tiden så inte solen kan värma luften inne.

Jag bor i en bunker när det är varmt och soligt ute men då har jag rätt svalt inne så det är värt det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka