Asko
Trådstartare
Nu måste jag bara frågaDe bara: "you have already paid". Jag: "öhm ok. Shalom" (det enda hebreiska ord jag kan så jag lägger till det lite då och då i alla sammanhang).
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste jag bara frågaDe bara: "you have already paid". Jag: "öhm ok. Shalom" (det enda hebreiska ord jag kan så jag lägger till det lite då och då i alla sammanhang).
![]()
Vi har sjukt ont om folk pga studenten idag. Chefen tänker komma med en buss så att jag får köra. Jag vill inte! Jag har redan sjukt höga ångestnivåer!![]()
Nu måste jag bara frågaHur mycket kostade det? Det lät ju väldigt lyxigt, är det billigare där än i allmänhet?
Kolla bara så inte någon annan betalat för dig så du helt plötsligt finner att du blivit bytt mot 3 kameler.![]()
Det blir Lyxfällan och havregrynsgröt 7 dar i veckan när du kommer hem och kollar kontot.Jag vet inte? 2 tusen sek per natt kanske? Men jag måste blivit uppgraderad vg standard
Måste kolla kontot sen
Oj vilket självförtroende.Ok. Har uppmärksammat att israeliska män är snygga medan kvinnorna är ... mindre snygga. Detta verkar gynnande för min del
Oj vilket självförtroende.
ja det är väl lite annan kultur, lite mer känslor än vi svenskarHaha! Kanske bidrar det att de anser mitt utseende "exotiskt". Får aldrig ragg i Sverige men nu helt plötsligt
Men generellt tycker jag att snubbarna är väldigt heta här medan kvinnorna är lite mindre "groomade" eller hur man nu ska säga utan att ngn tar illa upp![]()
Det kommer att gå så bra så,,,,,,,Sitter i väntrummet hos tandläkarenhoppas jag överlever
![]()
Like a dentist.....Det kommer att gå så bra så,,,,,,,
![]()
"Aaaaajjjj, det var inte den tanden utan den tredje från den mot mitten." "Jajajaja, jag kommer dit också så småningom."Like a dentist.....
+1 på den!Vi ska INTE gå in på vad jag läste först![]()
![]()
Bakar, i värmen
Det står en rabarberpaj färdig och svalnar. Och alldeles strax ska jag baka citronmarängpaj. Har aldrig ätit eller ens gjort men jag älskar citron och maräng så hur fel kan det bli![]()
![]()