Penis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Penis
Great minds och allt det därVad @bumpo sa![]()
Ok min vistelse so far. Har av oklar anledning fått nån slags top roof suite. Hotellet är femstjärnigt istället för tre som jag trodde. Har sovit i en tre meter bred säng, tagit ett morgondopp i jacuzzin med utsikt över havet. Champagne verkar ingå i fri tillgång. Tog en slurp imorse tillsammans med chokladasken som lite lägligt stod på sängbordet. Frågan är om jag har råd att checka ut? Hela den här bokningen känns ... oklar![]()
Vi får ha en bukeinsamling så vi får hemma dig igen!
![]()
Då får dom väcka mig i så fall.@MacGyver snarka inte så du stör svinen bara. Natti på dig!
Härligt, men 30 kvadrat HUSVAGN?Influensan har infunnit sigDet spelar ingen roll alls vad jag sager eller gor sa ger den sig INTE
MEN ... I dag har vi skrivit pa att huset ar vart
Och banken lanar oss en del pengar till det
och jag kan flytta ut ur vara 30 kvadratmeters husvagn och in i ett hus med ordentligt KOK och ordentlig TVATTSTUGA och bade ett arbetsrum och ett dubbelgarage att ha hundtraning i nar det regnar.
Life ar definitivt GOOD
Och ett glas av mitt favorit vin gor inte saken samre ... eller att huset ligger i "wine country" med "tasting rooms" till varenda vingard ... och en del andra ocksa.![]()
Du får jobba av notan. När jag bott på hotell så har jag alltid gått + och av nån oklar anledning har jag både vikarierat som reparatör, i disken, köket, klippt gräs eller nåt annan och fått en slant + gratis mat, gratis boende mm. och tom. gratis öl eller vin i baren. Undrar om det står "universalhantverkare" stämplat med osynligt bläck i pannan?Ok min vistelse so far. Har av oklar anledning fått nån slags top roof suite. Hotellet är femstjärnigt istället för tre som jag trodde. Har sovit i en tre meter bred säng, tagit ett morgondopp i jacuzzin med utsikt över havet. Champagne verkar ingå i fri tillgång. Tog en slurp imorse tillsammans med chokladasken som lite lägligt stod på sängbordet. Frågan är om jag har råd att checka ut? Hela den här bokningen känns ... oklar![]()
Kolla bara så inte någon annan betalat för dig så du helt plötsligt finner att du blivit bytt mot 3 kameler.De bara: "you have already paid". Jag: "öhm ok. Shalom" (det enda hebreiska ord jag kan så jag lägger till det lite då och då i alla sammanhang).
![]()
Äsch om de sover klockan åtta kan de behöva bli väckta! Kör på, du har min välsignelse![]()