Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 543
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dragit ner persiennerna i vardagsrummet, tack @ainasoja för påminnelse, har helt glömt bort att vi har persienner där.

Gjort bankärenden och slängt sopor. Mycket mer än så händer inte idag, ska fixa något litet med kaninburen och gå och ta in hästarna vid lunch så de slipper den värsta hettan. Har under morgonen iallafall hittat selen jag ska köpa :) Vagnen kommer dock inte förrens efter sommaren.

Sitter på jobbet, varmt och soligt och jag är så trött, så trött. Måste få klart ansökan idag, inte mycket att göra så jag har tid att fixa klart och skicka in tror jag.

Massa måsten i helgen, packa, tvätta, ack var hittar man tennisbollar? Har tappat bort mina vilket jag behöver för att kunna tvätta duntäcket. Men tack och lov är det lång helg. Imorgon ska jag bara SOVA.

Ok min vistelse so far. Har av oklar anledning fått nån slags top roof suite. Hotellet är femstjärnigt istället för tre som jag trodde. Har sovit i en tre meter bred säng, tagit ett morgondopp i jacuzzin med utsikt över havet. Champagne verkar ingå i fri tillgång. Tog en slurp imorse tillsammans med chokladasken som lite lägligt stod på sängbordet. Frågan är om jag har råd att checka ut? Hela den här bokningen känns ... oklar ;)

Ok min vistelse so far. Har av oklar anledning fått nån slags top roof suite. Hotellet är femstjärnigt istället för tre som jag trodde. Har sovit i en tre meter bred säng, tagit ett morgondopp i jacuzzin med utsikt över havet. Champagne verkar ingå i fri tillgång. Tog en slurp imorse tillsammans med chokladasken som lite lägligt stod på sängbordet. Frågan är om jag har råd att checka ut? Hela den här bokningen känns ... oklar ;)
:rofl: Vi får ha en bukeinsamling så vi får hemma dig igen! :D

Sovit som en stock hela natten :up:
Känner mig ganska utvilad om man bortser från att ryggen gör ont så jag vet inte vad :down:

Slängt in en maskin tvätt,intar kaffe och försöker förbereda mig på ett besök hos tandläkaren :crazy:

Influensan har infunnit sig :banghead: Det spelar ingen roll alls vad jag sager eller gor sa ger den sig INTE :rage: MEN ... I dag har vi skrivit pa att huset ar vart :banana: Och banken lanar oss en del pengar till det :bow: och jag kan flytta ut ur vara 30 kvadratmeters husvagn och in i ett hus med ordentligt KOK och ordentlig TVATTSTUGA och bade ett arbetsrum och ett dubbelgarage att ha hundtraning i nar det regnar. :banana:

Life ar definitivt GOOD :D

Och ett glas av mitt favorit vin gor inte saken samre ... eller att huset ligger i "wine country" med "tasting rooms" till varenda vingard ... och en del andra ocksa. :d
Härligt, men 30 kvadrat HUSVAGN? :o Jag kommer att få bo i 14 kvadrat fryscontainer när jag bygger ny kåk och där får jag nog bo minst ett år misstänker jag. :crazy:

Just nu letar jag nån form av isolerad bod eller frys-kylsläp där jag ska ha elektroniklabbet under tiden också, jag vill inte lägga ner några större summor på tillfälliga lösningar så den får gärna se ut som kriget bara den är minst 2,05 bred invändigt och är tät.

Du får jobba av notan. När jag bott på hotell så har jag alltid gått + och av nån oklar anledning har jag både vikarierat som reparatör, i disken, köket, klippt gräs eller nåt annan och fått en slant + gratis mat, gratis boende mm. och tom. gratis öl eller vin i baren. Undrar om det står "universalhantverkare" stämplat med osynligt bläck i pannan? :o

Vi har sjukt ont om folk pga studenten idag. Chefen tänker komma med en buss så att jag får köra. Jag vill inte! Jag har redan sjukt höga ångestnivåer! :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka