Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Halvdöd (nä, 75% död). Intensiv dag som fortsätter imorgon (nästan hela dagen). Jag tror det gått bra och har det inte det är det iaf inte mitt fel.

Jag är dock vansinnigt irriterad på att de jag jobbar åt behandlar interna data som "need to know and I don't". Det är helt enkelt inte sant, jag behöver de sakerna för att göra ett bra jobb! :mad:

MÅSTE gå och lägga mig. Har ett tåg att passa vid 7 imorgon. Och kan inte sova på tåget för jag har en massa att läsa n till sammanträdet.

I övrigt förundras jag över att jag krymper. Jag har inget batteri i vågen men tippar på att jag tappat flera kilo på nån vecka. Har gått över från jättemängder med Levaxin, till halva mängden levaxin plus Liotyrin. Och jag krymper.
Har inte minskat mängden mat, inte ökat motionen. men jag krymper. Nice!
Dessutom är jag piggare, magen funkar bättre och jag samlar mindre ödem.

Allt detta för att en läkare kallade mig till besök för att han tittat på mina värden och tyckte att jag borde kunna medicineras bättre. Jag har inte ens bett om hjälp - han kallade in mig.

Har goda anledningar att köpa nya kläder när lönen kommer :D

Natti natti.

:banana: :banana::banana: Åh så roligt att höra :heart

Kan varken franska eller tyska och det gör mig inget men nu är det dax att sov men måste först hitta fram nya jobbkläder då dom jag hade idag är fulla av måsskit :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka