Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött, som vanligt... ska snart åka hem från huset och lämna A här. Funderar på att åka till Lidl när jag ändå har bil, är så sugen på deras ciabatta!

Ätit bakelse, smörkräm med smultronsmak och maräng som en liten bakelse, blev en riktig sockerchock så kommer nog inte köpa sån nå mer :crazy:

Hemma efter jobbet. Ska falla ner i soffan och slöa fram till läggdags :p
Sen måste jag bädda rent också, men måste samla kraft till det först.

Kikar på matchen, nyligen duschat (igen 2:a gången idag) fick nämligen rensa vattenlåset i badrummet och då kändes det inte fel med en dusch efteråt.
Nu borde det klara sig ett tag utan att bli stopp :banana:

Börjar bli komiskt.... våran uppdragsgivares anställda har hellre kontakt med mig än dom som arbetat flera år på mitt företag.

Jajja allt kan bara bli bättre av det, både för min del, arbetsgivaren och uppdragsgivaren. Men det känns som att det är fel mot arbetskompisarna och framförallt min arbetsledare, jag kan dock inte styra det hela utan det får vara så här ett tag till.

Nu ska jag knåpa ihop en fucking inbjudan till KM, jag som hade sagt bort det där. Jag misslyckades tydligen även om det finns på papper att det är någon annan som ska hand om detta nu.

Har kollat på ett stall som, förutom avståndet dit, känns kanonbra. Funderar ett par dagar men dyker inget klockrent upp så kommer jag vilja flytta dit.
T har tillagat en trevlig middag i fantasin men vi blev tyvärr inte så mätta på riktigt. Tror att jag tar fläskkotlett med den mumsiga salviasåsen idag igen :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka