Snart är denna utbildningen färdig. Sen får jag skjuts hem av snäll kollega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är viktigast att din tant har det bra och att missar kommer fram så att det inte händer igen.Har lite ångest för att jag mailat ett klagomål om en personal från hemtjänsten. De är ju fantastiska och jag har berömt dom så mkt men igår inträffade en incident som inte kändes ok. Har försökt släta ut det och tänkt att det gör inte så mycket, jag kan se igenom fingrarna med det, det kanske inte var så farligt ändå. Det ordnade sig ju för jag var där. Men har sovit dåligt hela natten och tänkt på det och NEJ det går inte.
Det ordnade sig för att JAG var där. Men vad händer nästa gång personen kommer och jag inte är det? Så jag mailade cheferna och beskrev situationen och den oro jag kände.
Gissar att jag nu kommer klassas som den jobbiga personen...
Det kanske inte helt sunt att ha så pass höga prestations- och perfektionskrav att jag inte vill laga mat, typ ever, åt min fina älskade vän igen för att potatismoset inte blev perfekt. :/
Varför blev den inställd?!Vi är snart på väg hem igen, operationen är inställd tillsvidare och nu väntar lungsköljning och fortsatt behandling hemma.
Uppföljning med ev operation om 2 månader.
Jag dör lite just nu över att min häst vägrat dricka på hela dagen och för att åka 5 timmar hem igen i snö, is och galen blåst
#1914Är tråden slut snart? Jag ser inte inläggsnumrena på telefonen.
Ska gå ut och få mig lite luft. Snart.
På hemsidan är rubriken trikåmössor felstavad (#rättstavningspolisen).Hämtat ut ett paket med tyger. Hade dessutom tur, ingen hade tvättiden före min idag (jag har 13-19) så jag skrev upp mig på den också, så då kanske jag blir klar lite tidigare i eftermiddag Så nu blir det en vända ner i tvättstugan.
Fryser. Alltså är det nollgradigt/någon plusgrad ute så att elementen knappt är igång. Jag blir tokig på det här! Jag är dessutom sur på att all snö nu smälter undan samtidigt som väderleksprognosen säger minusgrader till helgen. Helt underbart med is överallt. Verkligen.
(Måste göra något som får mig på bättre humör nu tror jag...)