Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tisdag den 10 idag.Avslutade den härliga gårdagen med att vända mig lite för häftigt i sängen, pang sa det i ländryggen
Om måndagen den 9de ska vara så här då tror jag att jag låser in mig i ett vadderat rum på fredag
Japp och i går var det måndag den 9deDet är tisdag den 10 idag.
Det är ju det ja. Så hur kommer jag ur det? För jag vill ju kunna laga mat och vara okej med den även on den inte är helt perfekt.Det kan vara att överdriva en aning, ja
Jag insåg även att jag mår dåligt/får skuldkänslor när jag talar om att jag känner mig överkörd eller illa behandlad. Vafaan liksom, jag ska inte må skit för att jag står upp för mig själv. Jag måste väl få ha rätt att värna om min integritet och mitt välmående utan dåligt samvete/skuldkänslor? *suck*Det kanske inte helt sunt att ha så pass höga prestations- och perfektionskrav att jag inte vill laga mat, typ ever, åt min fina älskade vän igen för att potatismoset inte blev perfekt. :/
Idag vann huvudvärken så jag är hemma och tycker synd om mig själv
Jag har ringtBeslutsångest. Hittat ett jobb jag vill söka. I annonsen står det att man ska ringa eller maila.
Min tanke var att maila först och ringa sedan, om de inte ringer upp, men nu funderar jag på att ringa direkt istället. Vad är bäst?
Då gör jag det i eftermiddag... Huh.Jag har ringt
Stolpa upp din arbetslivserfarenhet och utbildningar på ett papper innan du ringer Håller tummarnaDå gör jag det i eftermiddag... Huh.
Jag har ringt