Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var vältränad för.. några år sedan :angel: Bekanting skulle nu "bara" springa ett halvt maraton i långsamt tempo (m.a.o. kanske jag hinner springa nästan lika snabbt i några meter...). Men ja, jag ska ha hundarna med också och förhoppningsvis vill de jaga honom så att jag får draghjälp :D

Perfekt! :D Han ska springa halv maraton i Mars. Jag var i bra kondition för tre månader sedan och sista träningen gick sjukt bra, känns surt att börja om igen :rofl: Jag satsar nog på halv maraton i Maj istället, Mars kommer jag inte vara klar till.

Perfekt! :D Han ska springa halv maraton i Mars. Jag var i bra kondition för tre månader sedan och sista träningen gick sjukt bra, känns surt att börja om igen :rofl: Jag satsar nog på halv maraton i Maj istället, Mars kommer jag inte vara klar till.
Jag satsar på 5km i september :angel: (ska springa action run då, så det är ju med en del hinder också) Men ja, då kan både du och jag sitta här på buke imorgon och skryta över hur duktiga vi är som tar oss ut och tränar lite :p

Jag satsar på 5km i september :angel: (ska springa action run då, så det är ju med en del hinder också) Men ja, då kan både du och jag sitta här på buke imorgon och skryta över hur duktiga vi är som tar oss ut och tränar lite :p

Ja fast i morgon min dag är i övermorgon för dig tror jag? Onsdag morgon ska jag ut. Nu leker jag mest med jet lag så känner inte riktigt för att springa :rofl:

CSN årsbesked har anlänt.

Jag trodde det var en återbetalning på 25 år, insåg idag att det måste har varit 15 för det är bara 11 år kvar :rofl: Bra koll man har, förstå värsta chocken om 11 år om jag inte hade insett innan det :rofl:

Får jag ett ok betalt jobb efter doktoranden hoppas jag bli av med både det och lånet i England riktigt snabbt dock :)

Sugen på något men det är ju snart frukost :rofl:

Barnet lever rövare i magen så jag har svårt att somna. Trevligt att han känns av men fel tid på dygnet :p

Den station jag har hållit på och programmerat startar inte :cry:

Den verkar lampan lyser men skärmen säger att ingen dator är inkopplad, dock funkar kabeln med annan dator och en annan station :cry: Så den med all kod på verkar trasig helt plötsligt :cry: (väldigt surt för den skulle snart vara klar, när den är det så gör man bara en kopia av SD kortet som man för över till alla de andra korten och vips behöver man inte sitta med station efter station och konfigurera och byta python script eller föra över filer. Man behöver bara ändra filnamnet den ska spara grejerna under så att man vet vilken station det är).

Har ägnat hela dagen åt att kolla på kaninannonser.
Ingen uppfödare har något som funkar för oss (utekanin, hona, rätt ras - dvs ej för stor och lättskött päls). Jag hittade EN intressant till salu, men den bor långt bort :down:
Du kanske ska ta bort katten först och säkra upp buren,innan du skaffar ett nytt offer för ond bråd död.:idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 225
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 420
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka