Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken, strax klar att fixa hästen lasta och åka. Hur galet mycket måste man packa egentligen?! Känns som om jag packar för ett halvår och inte en vecka men ska man ha med både stallkläder, träningskläder, vanliga kläder, festkläder, hund och häst så blir det visst en del O_o

Vaken, strax klar att fixa hästen lasta och åka. Hur galet mycket måste man packa egentligen?! Känns som om jag packar för ett halvår och inte en vecka men ska man ha med både stallkläder, träningskläder, vanliga kläder, festkläder, hund och häst så blir det visst en del O_o
Lycka till och kör försiktigt! :)

Alltså, det dräller ju inte direkt av lediga lägenheter... Loggade in på två stora bostadsbolag, ett i Borlänge och ett i Borås som jag står och samlar köpoäng i, 2 lediga lägenheter i Borlänge och 3 i Borås. Är glad att jag inte sitter i en situation där jag måste flytta... Däremot är det rätt najs att ha 4900 poäng i Borlänge och högsta poängen på båda de lediga lägenheterna (en 2a å en 3a) är under 3000 poäng :p Vilket innebär att jag skulle segla upp i toppen och ha första tjing :rofl:
Sitter och syr lite för övrigt, avlutat 2 klänningar som påbörjades för ett tag sen, och nästan gjort klart 3 par trosor till. Vill inte starta igång overlocken än, för den låter som en hel skördetröska :cautious: Men den vanliga maskinen för inte så mycket oväsen så jag syr det jag kan på den under tiden. Börjar bli hungrig, så funderar om jag ska göra scones :d

Jag ar sugen. Pa vad som helst. Har ats det bara mycket "smal" mat for narvarande da jag blivit fet sedan i hostas. :cautious: Jag maste skala av runt 10 kilo om jag ska kunna knappa byxorna igen. :meh: Suck ... det blir inget att tugga pa i kvall.:(

Jag ar sugen. Pa vad som helst. Har ats det bara mycket "smal" mat for narvarande da jag blivit fet sedan i hostas. :cautious: Jag maste skala av runt 10 kilo om jag ska kunna knappa byxorna igen. :meh: Suck ... det blir inget att tugga pa i kvall.:(

Gurka? :D Annars är ju morötter ett klassiskt 'tuggmedel'

Möte med handledaren gick över förväntan. Över på mindre än 15 minuter, några få ändringar på mitt 2017 schema. Han sa också till mig att fortsätta ignorera om jag får några meddelanden från de fd fältassistenterna (med slutsatsen att då kommer de definitivt att försätta).

Förkylningshuvidvärken är inte nådig :( Gick och la mig suoertidigt igår, men fick inte sova för katten ville ha mer mat.. tillslut fick jag gå upp och mata han för att få lugn och ro, och sova några timmar. Inte idealiskt när jag försöker bli frisk!

Jag döööör så trött jag är idag. Klockan är ju bara lite över halv 9 och jag är redan helt slut.
Skolan jag är på idag har det äckligaste kaffet jag nånsin druckit, men jag är tvungen att dricka det idag. fyyy

Är det dags för operation?

Har gjort scones, väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in dom. Blev lite sisådär, fick lov att ta bordssmör istället för hårt smör för det var tydligen slut... Men, det är Flora smör med havssalt, så hoppas det blir gott ändå. Dock suger jag på att göra degen, den blir alltid sjukt kladdig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 225
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 420
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka