Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till och kör försiktigt!Vaken, strax klar att fixa hästen lasta och åka. Hur galet mycket måste man packa egentligen?! Känns som om jag packar för ett halvår och inte en vecka men ska man ha med både stallkläder, träningskläder, vanliga kläder, festkläder, hund och häst så blir det visst en del![]()
Du är verkligen finkänslig. Och tack för den @MJLeeDu kanske ska ta bort katten först och säkra upp buren,innan du skaffar ett nytt offer för ond bråd död.![]()
Du är verkligen finkänslig. Och tack för den @MJLee
Jag ar sugen. Pa vad som helst. Har ats det bara mycket "smal" mat for narvarande da jag blivit fet sedan i hostas.Jag maste skala av runt 10 kilo om jag ska kunna knappa byxorna igen.
Suck ... det blir inget att tugga pa i kvall.
![]()
Du är verkligen bra på att komma med fula tjuvnyp på folk som har det jobbigt.Du kanske ska ta bort katten först och säkra upp buren,innan du skaffar ett nytt offer för ond bråd död.![]()
Gurka?Annars är ju morötter ett klassiskt 'tuggmedel'
Det blev en kopp tea. Suck. Ingen gurka hemma och morotterna har tagit slut.![]()
Du är verkligen finkänslig. Och tack för den @MJLee
Det kanske inte helt sunt att ha så pass höga prestations- och perfektionskrav att jag inte vill laga mat, typ ever, åt min fina älskade vän igen för att potatismoset inte blev perfekt. :/Jaså?![]()
Är det dags för operation?Vaken, strax klar att fixa hästen lasta och åka. Hur galet mycket måste man packa egentligen?! Känns som om jag packar för ett halvår och inte en vecka men ska man ha med både stallkläder, träningskläder, vanliga kläder, festkläder, hund och häst så blir det visst en del![]()
Det kanske inte helt sunt att ha så pass höga prestations- och perfektionskrav att jag inte vill laga mat, typ ever, åt min fina älskade vän igen för att potatismoset inte blev perfekt. :/