Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är mätt. Allt blev jättegott men försöker som vissa andra (@tornblomma :D) tänka på Beach 2016 så jag har inte ätit så mycket. Är glad över att kalorierna var goda, annars känns det ju verkligen B! :p
Jag gör det motsatta nu, herregud så jag vräker i mig.
Å andra sidan skiter jag i allt med vad "beach *valfritt årtal*" heter. Jag badar ändå aldrig bland folk pga att jag hatar min kropp som den är, oavsett vikt.

Vadå nya regler? Yatzy har väl för f-n de regler det har! (Att Yatzy ska ge olika poäng är trams!)
Han påstod att 62 räckte där uppe för att få bonusen. Jag opponerade mig då jag inte vågade ta 2 st treor för då hade jag fått precis 62 och jag var SÄKER på att det var 63 som behövdes.
Men han övertalade mig. Sen när poängen skulle räknas ihop då skulle det minsan googlas och hoppsan....det var vist 63 så lilla Voff missade bonusen.

JAG SAAAAA JU DET!!!!!!
Jag är lurad :rage::arghh::turd:

Han påstod att 62 räckte där uppe för att få bonusen. Jag opponerade mig då jag inte vågade ta 2 st treor för då hade jag fått precis 62 och jag var SÄKER på att det var 63 som behövdes.
Men han övertalade mig. Sen när poängen skulle räknas ihop då skulle det minsan googlas och hoppsan....det var vist 63 så lilla Voff missade bonusen.

JAG SAAAAA JU DET!!!!!!

Vilken tönt han är! Det är ju tre av varje däruppe, alltså 63, som krävs. Hälsa honom att han är en mupp ;)

Jag gör det motsatta nu, herregud så jag vräker i mig.
Å andra sidan skiter jag i allt med vad "beach *valfritt årtal*" heter. Jag badar ändå aldrig bland folk pga att jag hatar min kropp som den är, oavsett vikt.

Är ju enklare bada i vatten, bland folk blir det gärna tort och gnuggit ...

JAG SAAAAA JU DET!!!!!!

Alltså alla typer av spel ger mig spel :nailbiting:
När vi var i Mexiko kom nån smart jävel på att vi skulle spela yatzy. Jag "råkade" då "tappa" en av tärningarna i sanden. Den återsågs aldrig :angel:

Ok är på väg hem. 22.38 en lördag kväll. Är officiellt gammal. Men vafan. Älskar min säng betydligt mer än Spy Bar.
Morgondagens största problem är vad jag ska köpa på NK imorgon eftersom det är sista dagen att tjäna dubbla NK-poäng. Livet alltså. Måste även skaffa mer pepperoni

Ok är på väg hem. 22.38 en lördag kväll. Är officiellt gammal. Men vafan. Älskar min säng betydligt mer än Spy Bar.
Morgondagens största problem är vad jag ska köpa på NK imorgon eftersom det är sista dagen att tjäna dubbla NK-poäng. Livet alltså. Måste även skaffa mer pepperoni

Köp pepperoni på NK. Typ en livsförbrukning. Det blir många NK-poäng det :idea:

Köp nåt med Frost till mitt monster, hon fyller ju år om en vecka :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 859
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka