Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sugen på en loppis idag igen:o
Det är inte ofta jag är pigg den här tiden på en söndagsmorgon.
Tack för väckningen katt och speciellt tack att jag fick sova ca 2 timmar :devil: och sen tvingade mig själv att vara vaken istället för att natta om, så kanske lika bra att ta tillvara på dagen.
Dessutom verkar vädret bli ganska godkänt idag så denna dag kan nog bli rätt godkänd ändå :)

Ja, den där killen var med också. Jag trodde jag hade kommit över honom, men tydligen inte. Jag kände mig lite avundsjuk och utanför då han i princip ignorerade mig (hälsade inte och undvek mig, fick dock höra att han hade tydligen stirrat länge på mig när jag inte märkte) och verkade ha väldigt kul med sin tjejkompis. Jag ville också ha sån uppmärksamhet som tjejkompisen fick, och jag vill inte känna så här jag vill gå vidare och komma över det, men det verkar som jag fastnar och jag vet inte hur jag ska ta mig loss.
Jag hoppas på ett sätt att jag kommer få lite hjälp på traven snart, för jag löser det nog inte på egen hand.

Jag är dock glad över att de andra som var med var toppen, när vi satt och åt satt han på andra änden av bordet och i vår ände satt tjejkompisen. Hon är jättesnäll och jag tyckte på ett sätt att det var bra att jag fick chans att prata med henne utan honom.

Nåväl, får väl försöka förtränga det minnet och tänka mer på det positiva som hände under kvällen och hur kul det faktiskt var om man bortser från det. Varför förstöra en kul kväll och solen skiner även idag. :)

Solen skiner och jag hinner inte rida, morr! Jag passar på att försöka njuta av solen nu för framåt sommaren kommer gnället, jag tål inte sol och värme i kombination så jag måste ha på mig en massa kläder och hålla mig i skuggan. Men just nu älskar jag solen :)

Vilket gott te! Jag har blivit helt förvekligad av att alltid shoppa allt på nätet. Det är såååå himla bekvämt att få det levererat, plocka upp sitt paket på vägen från jobbet och packa upp alla fina grejor omgiven av nyfikna kattfröknar och nosande hundtant. Är det till oss??

Te och kakor. Bästa paketet ever. :love: Djuren missnöjda dock.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 859
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka