Har idag insett att jag måste börja jaga praktikplats snarast. Synd bara att det är semestertider, så ingen är på plats...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träning är aldrig meningslöst!Har äntligen duschat. Får ont i ryggen t.o.m. av att duschabehöver komma igång med att träna men det känns meningslöst.
![]()
Ja brukar göra det men dom mår inte bra i värmaren jag har i maskinerna och det måste vara dom mindre modellen av rostfritt om dom ska få platts i matlådevärmarenGår bra att frysa in mat i plastpåsar med.
Har precis fått reda på att min näst äldste son brukar knacka på hos sina kompisar och fråga om han får äta där
När jag frågade varför han gör det istället för att komma hem och äta så svarade han "För att jag är lat. Det är längre väg hem än till kompisen som bor precis där jag är"
Så nu har vi pratat om det olämpliga av att göra så. Det värsta är att han är en liten smal sticka så jag undrar om dom andra föräldrarna tror att jag inte ger honom någon mat![]()
Tittar på Jo Frost: Nanny on Tour och häpnar över hennes "metoder".
Så små barn skall förstå konsekvenser som sträcker sig till nästa morgon![]()
Känner för att gråta.. nya mobilen är knappa månaden gammal och idag råkade skärmen få en spricka.. förbannade otur.
Vet inte hur liten du menar men tror jag såg sån idag, var inne på en second hand och handlade lite jox.Ja brukar göra det men dom mår inte bra i värmaren jag har i maskinerna och det måste vara dom mindre modellen av rostfritt om dom ska få platts i matlådevärmaren
Finns två modeller en stor som man kan ha om man har ett värmeskåp eller så kör man den bara i micron och så en lite mindre ska kolla om jag hittar någon bild .Dom är rätt dyra att köpa nya så jag brukar köpa begangnadeVet inte hur liten du menar men tror jag såg sån idag, var inne på en second hand och handlade lite jox.
Om du vill så pm:a info. bild, storlek (?? så kan jag försöka kolla vid tillfälle om dementa jag minnsmen kan lägga in det i anteckningar i mobilen har en lista med lite saker där till diverse folk + mig själv.
Jag var också smal som tonåring, eller ja ännu smalare än vad jag är nu. Var hemma hos en kompis och hennes pappa för första gången. Han gjorde köttfärssås med nudlar och jag hade aldrig ätit nudlar innan och tyckte det var så himla gott så jag smällde i mig tre jätteportioner, dvs mer än hennes pappa. Han tog mig lite avsides efteråt och frågade om jag hade nån ätstörning, typ bulimi. Vad svarar man som 13-åring på det? Nej såklart. Jag vet inte om han trodde mig. Men jag har aldrig haft någon ätstörning, bara fantastisk ämnesomsättning![]()
Någon har strösslat trötta bukefalister över landetDet finns en trött Squie några mil bort också.
(Inte roligt att någon trodde du hade ätstörning men att du kunde få i dig så mycket mat på en gång)
Vi har en pigg sexåring som bygger lego här...Någon har strösslat trötta bukefalister över landet
Funderar på om jag ska gå och lägga mig nu....