Äter jordgubbar med grädde och dricker iskaffe. Vore det inte för en väldigt irriterande fluga som surrar runt här så vore livet 10/10 i denna stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är kul att det finns några hästar som är 20+ och fortfarande tävlar![]()
Typ! Vinyl av olika slags (till kläder, till porslin/glas, till väggar bilar möbler), papper till scrapbooking, fusktatueringar osv![]()
Nej det handlar inte om lp-skivor, utan om vinyl/vinylskrivare. Alltså vinyl du sätter fast på saker.LP-skivor ?![]()
538@Linta hur går det på Fishdoom för dig?![]()
Då har jag gått om, 632 nu538har spelat mest Gardenscapes på sistone!
Verkar vara något skumt på gång .Skulle bläddra sida här och hamnade på någon microsoft sidaDet var Bukemaffian som slog till![]()
Liknande har hänt mig för någon vecka sedan, men jag hamnade på någon annan sida...Verkar vara något skumt på gång .Skulle bläddra sida här och hamnade på någon microsoft sida
Tidigare idag fick buke för sig att spela en bit för mig medan sidan laddades för fulltLiknande har hänt mig för någon vecka sedan, men jag hamnade på någon annan sida...![]()
Jäklar!Då har jag gått om, 632 nu![]()