athena_arabians
Trådstartare
Här var det -2 tidig i morse så nog är det sommar alltid .
Herregud, så kallt?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här var det -2 tidig i morse så nog är det sommar alltid .
Det är lungt för två år sedan hade vi -4 på midsommar nattenHerregud, så kallt?!![]()
Problemet är att mina kollegor har skapligt hett temprament så det slutar med att vi rycker ihop och får frågan om man har pms
Det är lungt för två år sedan hade vi -4 på midsommar natten
Men några av dom säger att jaså det är på det viset idag så är det bra sedan så dom förstår vad det är
Så kallt har la inte du hoppas jag??
Tänk på att dom inte har erfarenhet än från något jobb och måste läras upp så dom blir säkert som du vill ha dom i slutet på deras vikareatAlltså jag håller på att få en mental breakdown. Sen när blev det mitt ansvar att hantera ett gäng sömniga 20-ish sommarvikarier? Ok, man kan inte veta allt men liksom, lite kan man väl räkna ut? Typ det ringer och bara "hej er leverans har kommit". Alla bara ok. Ingen agerar. Idag har jag (i högkklackat) släpat 4 pallar varor till lagret. Höll på att avlida under en hög med kartonger. Och nej man kanske inte kan typ tugga tuggummi och hänga lite slappt över disken när man hanterar NK-tanter liksom. It's a big deal för dom att folk "uppför sig". Kaos.
Och ja ska ngn göra en retur så kollar man noga att summan går in som retur och inte ett köp i kassan. Annars finns risk för att stämningen inte blir helt bra och "någon" måste hantera efterföljande strul.
Visste liksom inte att jag helt plötsligt blivit nån slags butikschef med personalansvar. Kaooooozzzz. Väntar bara på att det ska bli 1 augusti och denna semesterperiod ska vara finitoooo #kaoooozzz
Tänk på att dom inte har erfarenhet än från något jobb och måste läras upp så dom blir säkert som du vill ha dom i slutet på deras vikareat
Nu ska jag äta kvällsmat. Känns rimligt![]()
Letar efter film att kolla på.. och ska äta tårta alldeles strax
Det är väl så att du får ta ett rejäl pratstund med dom hur det fungerar och att du vill det ska vara då du tydligen har hand om dessa så dom vet vad dom har att rätta sig efter .Det finns tydliga regler på en arbetsplats hur man ska bete sig och kan man inte räkna ut det själv så måste någon tala om det för dom eller tänker jag fel .Och det är ju ändå viktigare då ni har kontakt med kunder hela tidenDet hjälper tyvärr inte mig så mkt i nuläget. Om de blir bättre om några veckor alltsåDå är jag på semester
![]()
Det är väl så att du får ta ett rejäl pratstund med dom hur det fungerar och att du vill det ska vara då du tydligen har hand om dessa så dom vet vad dom har att rätta sig efter .Det finns tydliga regler på en arbetsplats hur man ska bete sig och kan man inte räkna ut det själv så måste någon tala om det för dom eller tänker jag fel .Och det är ju ändå viktigare då ni har kontakt med kunder hela tiden
Tack!Grattis![]()