Inte ens tillfälligt? Det är ju en lösning tills du har möjlighet att köpa ditt boendeVarit och tittat på en lägenhet i dag och kände bara
Jag vill inte bo i lägenhet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte ens tillfälligt? Det är ju en lösning tills du har möjlighet att köpa ditt boendeVarit och tittat på en lägenhet i dag och kände bara
Jag vill inte bo i lägenhet![]()
Skit samma, det kan ju vara kul att iaktta de andra som är där på castingen om inte annatJag misstänker att det kan vara rätt mycket nerver som ligger utanpå
![]()
![]()
Då skulle jag inte vara så orolig.Nej, den har inte hälsat på andra hästar där, men det har hänt ibland (nyligen) att jag lånat ett spö av ridskolan om jag glömt mitt eget.
Hur mår du förresten @athena_arabians ??
Tack, det är faktiskt bättre. Feber som f-n inatt men ok på morgonen. Hostar fortfarande men det går åt rätt håll.
Skulle kanske inte ha knatat runt i skogen så mycket som jag gjorde dockär lite slut och ska lägga mig snart
![]()
När man är sugen på vin till helgen och verkligen inte kan bestämma om man vill ha bubbel, rose eller vitt.
Får knata in på systemet och kolla
Skönt att det är bättre! Men ta det lugnt för fn!![]()
Jag ska på fest med Moulin Rouge tema och behöver tips! Tänker typ korsett, stay ups och strumpebandshållare? Vad mer? Och vart får jag tag i allt jag behöver utan att behöva sälja allt jag äger först?
Missade slutet på förra tråden för jag har inte alls varit mycket på internet senaste dagarna.
Idag var jag på massage efter jobbet, frågade massören hur stel jag var och hon svarade diplomatisk "något över genomsnittet"![]()
![]()
Ja jag drack upp sista flaskan för ett par veckor sen och har inte haft tid att fixa nya haha.Har alltid samtligt hemma, utifall (när) jag får feeling!
![]()
Så diplomatisk är aldrig min naprapat![]()
Haha, önskar jag hade en garderob som var mer som dinMer smink och större hår än vad du är bekväm med!![]()
och när bjuder någon in mig till en sån fest? Kläder är inget problem...![]()