Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle jag yoga så hade jag nog inte ens kommit upp från golvet :o
Vem har sagt att man måste sitta på golvet när man yogar? Det går utmärkt att sitta på en stol.

Jag hoppas att värken bara beror på överansträngning och inget annat. Har du f.ö. kollat videon med ryggkirurgen jag länkade till? Väldigt intressant faktiskt.

Jag har antagligen en skruv lös :crazy:. Jag reggade mig på en dejtingsajter för några dagar sedan. Det var ju det jag inte skulle göra. Och nog fasen var det en riktigt stilig en som visade intresse. Gissa känslan i knävecken? Men det blev inget med det. Snyggingen var på tok för romantisk och det synkar inget vidare med en som i dessa fall springer åt andra hållet :cool:.

Just ja, kanske ska sätta lite fart på @Amha också:
Gulle dig!

Kollar på serier men jag har lite svårt att koncentrera mig. En ssk här satt och snackade skit med mig större delen av kvällen. Det var mycket trevligt så jag är hyfsat pigg. Någon timme till eller så. Han sa de tröstande orden "ju sämre du mår desto bättre!" när jag sa att kroppen börjar säga att den mår dåligt :p men de har koll på blodtryck, EKG, syresättning, temperatur och allt vad det är så de vet när de ska bryta så jag får lita på att de har rätt :p

Så himla härlig människa. Jag berättade att blir jag mycket tröttare åker alla patienter och anhöriga som glor på en smocka och han lyckades vända det till att skämta bort eländet så det kändes lite lättare :D det var inte dåligt gjort måste jag säga för jag har fan varit arg idag! Tydligen är jag lite speciell, det är inte så vanligt att det är folk i det här rummet och dessutom med massa sladdar kopplade på skallen och tillhörande mössa med hakband. Definitivt ingen ursäkt för att glo men passande nog gick några av dessa förbi när jag har pratat högt om det idag så det är upp till bevis om de skärper sig.

Nu ger jag upp! Min jävla orkidé som jag köpte i onsdags har redan börjat torka ut (och nej jag gjorde precis det man ska göra). Den har redan tappat en blomma och stängeln är gul. Alltså nu är det slut.

Är det någon som vet något om citronfikus och hur lätt/svårskötta de är? Jag vill ha en hög men inte så bred växt som passar i höga fönster. De har en vriden sådan på Plantagen jag verkligen gillar men vill liksom inte att den blir som min systers fikus som hon har i en jättekruka på golvet :crazy:

Eller att den dör efter en vecka. Den ska tåla att det blir varmt.

200006992_1.jpg

Man vet att man är på ett "ungdomshak" när folk bara: "vad är det här för låt"? Och man bara: "men för i helvete det är ju Cyndi Lauper"???? :arghh: Herregud saknar dagens ungdom all form av allmänbildning eller???

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring