På jobbspråk så gör jag ett om-fall 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens middag blev tadaaa gissa
Rätt makaroner men med hanburgare idag, varierad kost ska man ju ha sägs det![]()
På jobbspråk så gör jag ett om-fall![]()
Och det är?
Om det inte blir som man tänkt får man planera om![]()
Vem har sagt att man måste sitta på golvet när man yogar? Det går utmärkt att sitta på en stol.Skulle jag yoga så hade jag nog inte ens kommit upp från golvet![]()
Nu är du lite ute och cyklar i dina tankar, det var ju en enkel felstavning som jag inte hann rätta det ska faktiskt stå hamburgare, om du inte kunde förstå det?? va va va?Vill jag veta vad det är?!![]()
![]()
Jag med. Det blev billiga armaturer från Biltema, lysrör från blomsterlandet och så aluminiumfolie.Mamma har gjort egen med hängande lysrör och skärmar av aluminiumfolie över![]()
Nu är du lite ute och cyklar i dina tankar, det var ju en enkel felstavning som jag inte hann rätta det ska faktiskt stå hamburgare, om du inte kunde förstå det?? va va va?
![]()
Du är ett hopplöst fall med andra ordJag har konstant dålig humor som gärna tar en sväng ner i rännstenen så nej![]()
Gulle dig!
Alltså jag blir lite matt. Varför tycker inte alla som jag?![]()