Vad heter prylen?

Red_Chili

Trådstartare
Hjälp mig buke!
Ni vet sån där gummisprut-grej som man får med tex när man köper öronrengöring? Vad heter den?

Jag har en blå hemma men skulle vilja köpa en i annan färg för att hålla koll på vilken som används till vad :p (jag använder dem till typ allt förutom öron...) Eftersom jag inte vet vad de kallas är det löjligt svårt att googla fram något.

Hjälp mig buke!
Ni vet sån där gummisprut-grej som man får med tex när man köper öronrengöring? Vad heter den?

Jag har en blå hemma men skulle vilja köpa en i annan färg för att hålla koll på vilken som används till vad :p (jag använder dem till typ allt förutom öron...) Eftersom jag inte vet vad de kallas är det löjligt svårt att googla fram något.
På Revaxörs paket kallas den sköljblåsa.

Hjälp mig buke!

Sköljblåsa står det på min.

Hjälp mig buke!

Sköljblåsa eller bollspruta borde du kunna söka efter.
På apoteket där jag jobbar har vi såna att köpa lösa, utan att behöva köpa revaxör. Fråga i kassan på ditt apotek.

Edit:
Min äldsta dotter kallade mormors sköljblåsa för "Hållaboll". Rätt logiskt...

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 208
Senast: Lyan
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 682
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 195
Senast: qitis
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 049
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V