Vad heter Ikea-skåpet?

P

Petunia

Blir snart tokig... letar efter ett Ikea-skåp som jag tror är menat för vardagsrum - typ som överskåp till en bokhylla eller dylikt - där man kan sätta in en egen bild eller tapetpapper i dörren bakom en glasruta. Någon som vet vad skåpet heter? Och finns det kvar i sortimentet?

Sv: Vad heter Ikea-skåpet?

Är det inte en Billy-hylla med dörrar du tänker på? Vet inte på rak arm vad dörrarna kallas men det borde gå bra att hitta bara du är på rätt stället och letar. :)

Är det inte en Billy-hylla med dörrar du tänker på? Vet inte på rak arm vad dörrarna kallas men det borde gå bra att hitta bara du är på rätt stället och letar. :)

Jag minns inte alls, så det är möjligt att det bara är några extra dörrar... Tror dock att det var ett eget skåp som gick att sätta löst på väggen, typ över ett skrivbord om man ville. Jag har googlat och letat i deras webbkatalog och hittar inget användbart :( Har ingen lust att släpa mig iväg till Ikea bara för att se om de har dem, ska inte köpa något än på ett tag men behöver det för planeringens skull :P

Bestå!

finns glasdörrar att välja där du kan sätta in papper/foto.
Vet inte om det är kvar i sortimentet men tror det..

Precis, Bestå har likadana glasdörrar som Billyhyllorna, men går att tex hänga upp på väggen eller stapla på varandra!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 652
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 041
Senast: MML
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 734
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar