Vad heter filmen?!

aiquen

Trådstartare
Det är kris på mitt jobb i dag! Vi är några som går och funderar på en film vi är överens om att ha sett, men som vi omöjligt kan komma på titeln på. Det enda vi kommer ihåg är att den handlar om en svårt sjuk/döende tonårstjej, hennes pojkvän och en pappa som är emot deras kärlek. Eller något sånt. Ev. är ett bröllop tjejen och killen emellan inpetat någonstans. Troligtvis är den ganska gammal, iaf ingen ny film.

Någon här som har en aning om vilken film vi far efter? Så att vi kan tänka på något annat, typ att utföra våra jobb :p, åtminstone nu under sista halvan av dagen.

Sv: Vad heter filmen?!

Men JAAA! Den är det! Det var därför jag ett tag fick för mig att det var Remember me med Robert Pattinson - jag blandar alltid ihop de filmerna. :D

Tack!

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 574
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 299
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka