Vad heter filmen jag tänker på?

Sofie.S

Trådstartare
Har googlat och sökt men hittar inte filmen jag tänker på!

En kvinna dumpas vid en vägkant och en (äldre?) man hittar henne, tappar upp ett bad och kyler ner kvinnan som är avtuppad. Han kedjar fast henne i en gäststuga. Han gör det av välmening, alltså ingen skräckfilm.
Filmen börjar eller slutar med att hon går mitt i vägen framför ett större fordon.

Blir tokig! :D Vad är det för film jag tänker på?

Har googlat och sökt men hittar inte filmen jag tänker på!

En kvinna dumpas vid en vägkant och en (äldre?) man hittar henne, tappar upp ett bad och kyler ner kvinnan som är avtuppad. Han kedjar fast henne i en gäststuga. Han gör det av välmening, alltså ingen skräckfilm.
Filmen börjar eller slutar med att hon går mitt i vägen framför ett större fordon.

Blir tokig! :D Vad är det för film jag tänker på?
Har inte sett filmen, men blir lite konfunderad över att han kedjar fast henne av välmening ? :confused: :rofl:

Har inte sett filmen, men blir lite konfunderad över att han kedjar fast henne av välmening ? :confused: :rofl:

Har egentligen inte heller sett den, tror den gick på tv för några år sen och jag såg någon snutt av den och kände igen det av ts beskrivning. Kom ihåg att Christina Ricci var med så googlade lite :)
Tycker också att det låter lite underligt med att kedja fast någon av välmening, kanske måste se filmen för att det ska make sense :D

Har egentligen inte heller sett den, tror den gick på tv för några år sen och jag såg någon snutt av den och kände igen det av ts beskrivning. Kom ihåg att Christina Ricci var med så googlade lite :)
Tycker också att det låter lite underligt med att kedja fast någon av välmening, kanske måste se filmen för att det ska make sense :D
Haha, kan vara så!

Det är den filmen! :bow:
Ordet välmening var nog inte den bästa beskrivningen :D
Men kedjorna hindrar henne att skada sig själv och i slutänden så hjälpte det henne. :angel:

Liknande trådar

Kultur Så mäktigt! Trodde jag visste men det var helt fel och nu när jag sökte nyss hittar jag inte alls. Så vad kan filmen ha hetat? Den är...
Svar
5
· Visningar
1 070
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag blir tokig på mig själv, sitter i nån form av kanskerelation som jag själv skapat och inte vet vad jag ska göra med... Så när man...
Svar
1
· Visningar
4 109
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar