vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

cilla
ragger´s ture

sedan har jag haft (när jag var liten)
sockan
cola
lina
nina
harry
sprite
fanta
ruff
wolf
bamse
simba
nisse
randige
pricken

Min nästa kisse ska heta Elsa

Mina katter heter Tarzzan och Lusen(Licifer)

Min katt heter Spinnis, han spinner väldigt mycket och ofta!

han heter så mycket som Tim Narcissus
fast är mer känd som: Timsevimse, Busen och Mattes älskling.. :love:

Tror jag redan svarat i den här tråden att min katt heter Nikita och kallas Nicky. Men nu har vi fått tillökning med två små kattungar och de heter Pallas Athena och Savannah.

Herrn som är 9 i år heter Felix-damen som flyttade in den här veckan från vedboden har fått namnet Agnes.

Vår katt heter Vankelmotor.. Vi valde mellan: Vankelmotor, KATTalysator och Dumpventil. Hahah det e så himla kul med fula katt namn. Har haft katter som hetat Jesus, Gargamel, Lill- Kisen, Fisen, Sladden. Det finns fler men inga roliga namn..

Har två kissemissar, honan heter Singularus och hanen Hjallsternacka. Det hela började med att de egentligen skulle heta Signe och Hjalmar men det var lite för trisst, så vi öste på lite;) .

strawberrysylt skrev:
kan ju va kul o höra vad som är vanligast/ovanligast??

Mina heter :

Änglatuss
Kosmos och Pytteliten och så hade vi en som hette Gismo, men han har flyttat (var en kattunge)

Kram

mina heter Gardens First piper och Murre.:smirk:

Våra stall katter heter:

Malin, tabby med vit mage och stövlar med svarta fläckar på hasen i bak.
Ludde, Simba eller Lejonel :D Röd långhår
Frida, (tuvär på utgående) jag kallar henne Mammakatt eftersom hon är mamma till de båda åvanstående. Sködpadd.
Moms, Mervärderskatt heter han igentligen för han kom och tyckte att det var bra att bo här :D Grå långhår. Han kallas också Gangsterkatten. ;) Gissa varför!

Och så ska vi få två katter:

Tiger Spott, ser ut som katten i Wiskas reklamen!:D
Farytail, också sköldpadd.

De är syskon.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 472
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 050
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka