Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har sett olika namnvarianter så som: Sparkbyxor, pyjamas med korta ben, bodies med korta ben osv. Men vad är det för något egentligen ? Något *rätt* namn måste dom väl ha ?
Jag fick en liknande av min kompis när min dotter föddes, köpt på polarn och pyret, en grön med gula kanter och en nyckelpiga på, har korta armar ooch med och knäppning i grenen. Där kallades dem för soloverall, gulligt!
Jaha, där ser man...många namn . Babyoverall, har jag aldrig hört talas om, men det var ju inte ett alltför opassande namn. Ser ju faktiskt ut som en overall...nässtan.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.