Vad har ni gjort idag?

Hittils har jag:
- Tagit en löprunda på 45min.
- Bokat tvättid

och nu är det plugg som ska gälla resten av dagen. Eventuellt lite städ... och diskande.

Jag gick upp halv 10, cyklade med hunden för att köpa en flaska vin till svärfar som fyller år (lämnar aldrig hunden utanför men hade stenkoll genom stora glasfönster så såg henne hela tiden), väl hemma gjorde jag pannacotta och drömrulltårta till firandet av svärfar ikväll, slängde i mig "frukost" kl 13 som var gårdagens middag, rensat kattlådorna och nu måste jag snabba mig till stallet!! Stress!

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
334
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 785
Senast: Migo
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 625
Senast: tott
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 095
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V