Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis fått mina nya Sergio Grasso, har ingen bild men de har hög utsida, fyrkantig tå o lång dragkedja. Mina gamla är Subirac, bruna (med dragkedja o snörning) och svarta (med snörning).
har Königs SIR, absolut finaste dressyrstövel i kalvskinn, i standardutförande 7 cm högre och extra hård utsida. Som tillbehör kan beställas dragkedja, knapp
(snott text från sida som säljer... därför låter det som en annons)
Vad sjutton!! Jag sökte verkligen på alla möjliga kombinationer men fick inte fram nått (även Dressyrstövlar). Det var därför jag la in den här tråden.
Sorry!
Här är mina Cavallo Piaffe. Var supersköna när jag fortfarande kunde ha dem. Men de är fortfarande snygga iallafall
Lite beroende på vart man köper dem kostar de runt 6000 kr. Har sett priser upp till 6500 kr och ännu mer om man ska ha dragkedja, men de finns nog att få tag i billigare också.
Jag har snart ett par cavallo winner plus!
Var meningen att jag skulle få med mig ett par hem idag (hade beställt hem från tyskland i min storlek) men de var inte helt perfekt... så nu har de beställt ett annat par som borde passa!
Tyvärr kommer de inte förrän i augusti, jag längtar
Har ett par Cavallo. använder dem dock inte så mycket då jag inte trivs så bra med dem. De är ok men inte mer. De är alldeles för sladdriga i lädret tycker jag.
Skola & Jobb Det är frivilligt men det blir vääääldigt sura miner om man avstår. Jag avstår typ alltid, en kollega fick för sig att jag var autistisk...
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.