Sv: Vad har ni för katter?
Vet inte
Eller så här, jag har en katt som inte bor hemma -Nisse 4 år i år fick flytta ut på landet eftersom han inte tyckte om att vara innekatt.
Sen har jag Pipen -fast han har vart borta nu i nio veckor och lappar, letande och annonser har vart lönlöst så jag tror det är något djur som tagit honom
Han hoppade ut ur ett uppblåst fönster och försvann upp i skogen (där han brukade gå när han var utekatt) en kompis katt försvann i samma skog för ett halvår sedan, jag tror det går något lo eller något där som tar kissarna (sorg och grin
).
Min pojkvän har två gamla skruttiga på nio år, inte bröder, den ena heter Festis och är stor, gul och rädd för allting, den andra heter Morris och är liten, tanig, skriker när han vill någonting och luktar illa nästan jämt
Min lillskit heter Cleo, är två år i år (17 Maj) och hon är trefärgad (svart, vit och mörkt röd) och hon är världens gladaste och snällaste lilla kissemiss
Numera är hon också en mycket ensam kissemiss (för Pipens skull...) så efter många om och men bestämde jag mig för att hon skulle få en kompis att ha kul med och gosa med såsom hon hade det med lille Pip.
Lillemor alltså, min kompis kattunge som är 10 veckor nu, hon är röd och vit och en riktig liten vilde (som Cleo var
) sorgen efter Pipen och saknaden efter Nisse försvinner aldrig men jag måste liksom tänka på Cleo också.
Surgubbarna går inte att brottas och leka med, det är för stor ålderskillnad på dem och hon har så himla tråkigt ensam.
Så endaså har jag en katt eller så har jag 5.. snart 6 -jag vet inte