Allmän fråga kring själva ridningen: Utifrån era upplevelser, tror ni att den vana jag kände att jag hade nytta av nu den första gången är så mycket som jag kan vänta mig att ha "till godo" av min tidigare ridning? Eller kommer jag fortsätta komma ihåg mer och mer, medvetet eller omedvetet? Jag var faktiskt lite chockad av hur dåligt jag red
Och då hade jag verkligen inte väntat mig att vara på samma nivå som jag var när jag slutade, utan trodde jag lagt förväntningarna på en rimlig nivå. Det jag menar är, lite krasst, är all min erfarenhet från tidigare borta, förutom de småbitar jag kände senast?
Vet inte om jag lyckas förklara vad jag menar. Vi har ju pratat om att kroppen vänjer sig med mera, men min fråga nu är liksom om ni tror att detta är min nya nivå, punkt slut, och att det är härifrån jag kommer bli bättre, eller om det är härifrån + min gamla erfarenhet som kanske dyker upp lite oregelbundet. Jag vill inte tjata eller gnälla, men det känns så konstigt att en känsla jag ändå minns så himla väl skulle vara helt förlorad och att jag måste lära mig den helt på nytt.