R
Raderad medlem 6459
Beror helt på arbetsplatsen.Tycker inte riktigt hoodie passar på jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror helt på arbetsplatsen.Tycker inte riktigt hoodie passar på jobbet.
+1 på den. Jag jobbar på IT-avdelning. Folk räknar med att vi inte har någon klädsmak... Enormt tacksamt. Kan klä på mig klänning i munkjackematerial och folk tycker att jag ser uppklädd ut.Beror helt på arbetsplatsen.
Folk räknar med att vi inte har någon klädsmak... Enormt tacksamt.
De allra flesta av de där skulle jag känna mig oerhört obekväm och utklädd i tyvärr har svårt att hitta passande strumpbyxor också. Tjockisar är tydligen oftast korta, att hitta både tillräckligt breda och långa verkar vara löjligt svårtLägger in lite bilder på vardagsklänningar som jag tycker är fina under 500 kr
HM 179 kr
HM 299 kr
Nelly 349 kr
Nelly 399 kr
Nelly/topshop 449 kr
Nelly/Only 299 kr
file:///C:/Users/Therese/Pictures/Boohoo%20_%20Boohoo%20Ruffle%20Hem%20Smock%20Dress.html
ASOS/boohoo 15 pund
http://www.asos.com/asos/asos-cotto...tyles=2730&gridsize=3&gridrow=10&gridcolumn=3
ASOS 25 pund
http://www.asos.com/vila/vila-peplu...styles=2712&gridsize=3&gridrow=1&gridcolumn=3
ASOS/VILA 40 pund
MANGO 349 kr
MONKI 300 kr
Ellos 349 kr
Lindex 349 kr.
Blev väldigt shoppingsugen nu... bäst jag går ut på en promenad
Så grymt skönt! Tyvärr granskas och kritiseras vi kvinnor betydligt hårdare efter hur vi klär oss.Jag älskade min förra chef. Han hade alltid slitna jeans och t-shirt med tryck, ofta något hårdrocksband. Stora tatueringar och rakad skalle.
Så var han klädd även under mötena med höjdarna
De allra flesta av de där skulle jag känna mig oerhört obekväm och utklädd i tyvärr har svårt att hitta passande strumpbyxor också. Tjockisar är tydligen oftast korta, att hitta både tillräckligt breda och långa verkar vara löjligt svårt
Förlåt för ot klagorant!
Jag blir väldigt lätt enormt flickig och omogen i en utsvängd klänning, så jag kör mycket med tighta klänningar. Vissa sitter dock lösare än andra, men poängen är att en klänning kan verkligen kännas som myskläder, men det ser ändå propert och fint ut.
Såhär kan jag se ut en vanlig dag (dock inte jag på bilderna):
Jag har gärna svarta strumpbyxor i ett någorlunda glansigt material också. Inga stickade strumpbyxor, det är för tantigt.
Jag är snart 39 år gammal.
Det beror ju på lite vad man har för stil och hur hela outfitten ser ut. En stickad poloklänning kan vara betydligt kortare tillsammans med ett par mörka strumpbyxor och lågskor, än en urringad klänning med höga klackar är tex. Sen beror det ju på personen.Supersnygga allihopa! Men är de inte lite väl korta för kontor? Eller kanske bara i min hjärna? Jag är ganska lång så de flesta "vanliga" klänningar blir ganska korta på mig. Men ska absolut leta efter något sånthär (men kanske lite längre)
Jag är ju 179 cm lång också så det är ju typ omöjligt med strumpbyxor...Jag förstår dina bekymmer med strumpbyxor! Jag är inte smal någonstans och går dessutom alltid upp minst en storlek på strumpbyxor för att de ska sitta skönt och brukar ofta tänka på hur svårt det måste vara för människor som är riktigt kraftiga att hitta strumpbyxor... så fel tycker jag!
Klänning kanske inte är något för dig?
Vad tyckte du om den ljusgrå stickade jag länkade? Den är ju väldigt enkel och det finns mängder av den modellen i olika färger och material
Kan du inte tänka dig ha tunna tights under klänningen?De allra flesta av de där skulle jag känna mig oerhört obekväm och utklädd i tyvärr har svårt att hitta passande strumpbyxor också. Tjockisar är tydligen oftast korta, att hitta både tillräckligt breda och långa verkar vara löjligt svårt
Förlåt för ot klagorant!
Ja, om det går att hitta några som sitter uppe utan skära in över höften och ge ännu fulare valkar än vad jag redan har.Kan du inte tänka dig ha tunna tights under klänningen?
Jag har rätt ofta "resårbyxor" men de är eleganta, har resår bara på en del av midjan - tex ryggen. Och de är genomgående rätt eleganta med vida ben.Treggings kan jag inte kompromissa med. Har en åkomma som ger mig väldiga magsmärtor och jag kan ibland även vara väldigt svullen om magen och det gör väldigt ont om något tar emot. Behöver helt enkelt resåren
Jag har inte bara "svullen" mage. Med min sjukdom är det inte ovanligt att man bokstavligt talat ser höggravid ut. Pga sammanväxningar i nedre bukhålan så gör allt som rör sig i tarmarna ont, även gas, så jag kan absolut inte ha något som tar emot. resåren måste alltså sitta fram.Så att treggings skulle behövas för att man har svullen mage köper jag inte.