Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa i detta forum är fantastiska. Är bara ute efter att hitta fel. Ofta om ngn ber om hjälp och åsikter så är det vissa som genast måste panga på om något som den inte ens bett om hjälp om och så spårar tråden ur.
Har jag bett om din åsikt om hur sadeln ligger? Jag vet att den ligger för långt fram. Men nu var det sadeln i sig som var intressant.
Låter intressant,utprovaren trodde bla att Pfiff kan passa min hästHar oxå en Pfiff Amaretto. Blev rekomenderad den av Sadelmagasinet och det har jag aldrig ångrat. Sitter otroligt bra i den och den var inte dyr men ändå en bra sadel...
Rekomenderas !!!!!!!
Precis som du skriver så borde det ligga i mitt intresse, inte ditt. Har redan skrivit att den ligger för långt fram. Hjälp du de som ber om det istället.Men ursäkta då, tänkte bara att det inte är så kul att betala en hel massa pengar för en sadel som ligger i bakvikt och kommer ge din häst ont i ryggen.
Om sadeln verkligen är måttad så finns tre alternativ:
-den som gjort det har slarvat
-du har sadlat för långt fram
-hästen har blivit bredare efter att måtten togs.
Det borde varai ditt intresse att se till så sadeln passar, och är det inte så att du sadlat för långt fram så ska du klaga på den, för den ÄR för trång, samma vad du säger... Jag har haft Prestige sadlar till mina hästar i många många år och jag vet hur dom ska ligga!!! Även Victovie har en prestige så det är inte så att vi inte vet vad vi snackar om.