Vad har du för sadel?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad har du för sadel?

*kl*

en Amerigo classic.

Helt underbar.

Den har löst så mkt problem mkt tillföljd av att jag hamnar i en korrekt sits och då kan inverka på rätt sätt.
Helt klart värt varenda krona!

Suck!!! I din besserwisser-värld är det väl så. Då ligger ju problemet hos dig och ditt behov att tillrättavisa andra på ett dåligt sätt. Många har inte det behovet.

men jisses håller du fortfarande på och tjatar om det där. :smirk:

du la ut en bild av en sadel som låg i bakvikt, det påpekades, du blev hysterisk och började skälla på folk istället för att bara svara "ja den lå visst lite långt fram". vem är det som har problem här?

get over it!!!

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Det ska bli jättespännande. Jag ser fram emot samarbetet och utvecklingsarbete med ryttare och hästar. Dressyr är en otroligt vacker...
Svar
0
· Visningar
46
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka