FörlåtMan kan väl inte ha en bra hårdag varje dag, heller juh!!! Bara för att mitt hår inte riktigt ville samarbeta den dagen så behöver du väl inte kalla mig Stubben?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FörlåtMan kan väl inte ha en bra hårdag varje dag, heller juh!!! Bara för att mitt hår inte riktigt ville samarbeta den dagen så behöver du väl inte kalla mig Stubben?
"Drakochenhörningsdrottning aka stjarnhimmel" är ju ditt officiella namn
Men till vardags är du våran drakochenhörningsmupp
Godnatt!Jag har kört, ätit och borstat tänder, nu är det dags att sova så att jag orkar med samma rutin i morgon
Puss o kram godnatt till er alla från mig al....
SKULLE JAG HA GISSAT DET ELLER???
Ja det skulle du. För du är väl tankeläsare?Sorry @stjarnhimmel ja SKULLE JAG HA GISSAT DET ELLER???
Är på krigsstigen mot kommunal. De har förhandlat bort rätten till kompledigt när nationaldagen infaller på helgen. Detta mot den gigantiska summan av 0,12%
De inom kommunal och landsting har förstås rätt till det precis som de får extra semesterdagar efter 40. Vi som går på de gamla lantarbetarnas kollektivavtal har inte det.
Hej Naturvetarna!
Jag brukar vara "någon"Det jobbiga med föreningar är att folk är bra på att tala om vad som är fel.
"Någon" borde fixa detta.
Men denna någon lyser med sin frånvaro.
Jag är oftast också "någon" men någon funderar på att sluta vara någon...Jag brukar vara "någon"
Ja.
Det är därför jag hellre gör en rotfyllning utan bedövning (smärtan tar slut inom rimlig tid) än engagerar mig i en förening, iaf på en administrativ post (den smärtan tar aldrig slut, det hinner läka lite innan såret går upp igen, och igen, och igen...).
Ni behöver väl inte glappa så högt om att jag är tankeläsare? Snart ska jag behöva läsa allas tankar och lösa allt...Ja det skulle du. För du är väl tankeläsare?
Jag brukar vara "någon"
Jag är oftast också "någon" men någon funderar på att sluta vara någon...
Viktigast är att må bra! Skönt att du får gå ner i tid och känna att du orkar! Häst hinner du med på ett eller annat sätt!Samtal med chefen som nu godkänner att jag går ner i arbetstid.
Det känns bra... ett måste för att jag ska orka...
och så får jag mer tid att genomföra mina projekt med musik etc.
Det enda är att jag ju får mindre i lön. Men det kommer funka ändå..
Jag ska gå hem och räkna för jag vet att jag lägger pengar på saker i onödan.. och de där tusenlapparna som rinner iväg i onödan har jag tidigare inte behövt bry mig om.. Men nu- har jag ju tänkt att så småningom få plats med en häst..
Eller egentligen får hästen plats nu också.. men jag vill ändå vara extra säker. Pengar för att köpa hästen etc är redan sparat.
Viktigast är att må bra! Skönt att du får gå ner i tid och känna att du orkar! Häst hinner du med på ett eller annat sätt!