stjarnhimmel
Trådstartare
Allså.. De som skapade Mupparna- var det resultat av ngn tripp på LSD eller andra droger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars. Kram.Rövnylle... det ska ju vara något skit jämt. Jag tror mina eksem ploppat upp igen (har ett sår på ena ögonlocket och början till sår under andra ögat). Vill inte, min mage går sönder av behandligen dessutom är eksemen inte helt sköna i sig (läs: de gör ont som i helvetet eftersom de sitter på värsta vis i ansiktet där det finns maximalt med nerver).
Dessutom måste jag ta kort snart för nytt körkort och jag vill verkligen inte se för jävlig ut på det. I-landsproblem, jag vet, men jag vill inte börja grina varje gång jag tar fram körkortet
Stackars. Kram.
Kan trösta dig med att mammas körkort är så illa att där hoppar till och med poliserna till när de ser bilden. Hur underligt som helst att en del bilder duger som ID trots att likheten med originalet är svår att upptäcka.
Du kan ju ha ett vanligt ID där du ser ut som folk och ett körkort som bara används för att skrämma poliser? Så ser du om de är av det rätta virket, blir de rädda kan du tipsa dem om att omskola sig till något annat.Tack
Du menar att man ska se till att polisen grinar när de ser körkortet? Jag har tänkt att lägga på ett rejält lager mineralsmink, åka till Falun och ta bilden fort som sjutton och sedan till moster i Falun och tvätta av ansiktet. Det borde göra att jag ser ut som en människa och inte en fläckhyena
Du har ju en plan Sickan!Tack
Du menar att man ska se till att polisen grinar när de ser körkortet? Jag har tänkt att lägga på ett rejält lager mineralsmink, åka till Falun och ta bilden fort som sjutton och sedan till moster i Falun och tvätta av ansiktet. Det borde göra att jag ser ut som en människa och inte en fläckhyena
Vem vet...Allså.. De som skapade Mupparna- var det resultat av ngn tripp på LSD eller andra droger?
Jag bara mupparnaVem vet...
Men men men - det är ju vi som ÄR mupparna, bukemupparnaYes.. Mupparna is da shit!
Dagens sanning.
Nu kan vi låsa tråden. Äh.. Lås hela Buke.. Inga mer diskussioner behövs- bara Mupparna.
Jo, när batterierna tar slut.Ersättaren för den lila vännen då?
Man kan ju hoppas...Hon är för ung och naiv än, hon tror du ska bli smartare med tiden. Det enda som händer är att hon tids nog blir lika blasé som den stora prickikorven och @Blacksmithfarm s lyktor.
Påminner mig om MC Hammer...RÖR DEM INTE! mao
Jag ser ut som en ovanligt butter tysk fångvakterska på mitt körkort. Tack och lov att jag ska förnya det nu i september...Stackars. Kram.
Kan trösta dig med att mammas körkort är så illa att där hoppar till och med poliserna till när de ser bilden. Hur underligt som helst att en del bilder duger som ID trots att likheten med originalet är svår att upptäcka.
Vad tänker du ha för image den här gången då...Jag ser ut som en ovanligt butter tysk fångvakterska på mitt körkort. Tack och lov att jag ska förnya det nu i september...
Hm... När jag valde namn så valde jag drakochenhörninsdrottning... Det lät tjusigare än mupp.Men men men - det är ju vi som ÄR mupparna, bukemupparna
Tänkte nåt som är mer jag, så folk känner igen mig. Typ så här:Vad tänker du ha för image den här gången då...
Inte slätrakad välTänkte nåt som är mer jag, så folk känner igen mig. Typ så här:
"Drakochenhörningsdrottning aka stjarnhimmel" är ju ditt officiella namnHm... När jag valde namn så valde jag drakochenhörninsdrottning... Det lät tjusigare än mupp.
De borde väl inte ha något emot den? Det var ju de som tog den...Inte slätrakad väl
Några barr kan du väl låta växa ut - du ser liksom så "kal" och träskallig ut
Jag hittade bara en bild på dig där du är riktigt snygg, men frågan är vad polisen säger om du har den på ditt körkort
Påminner mig om MC Hammer...
Det är väl inte du? Det där är väl @stubbenTänkte nåt som är mer jag, så folk känner igen mig. Typ så här:
Man kan väl inte ha en bra hårdag varje dag, heller juh!!! Bara för att mitt hår inte riktigt ville samarbeta den dagen så behöver du väl inte kalla mig Stubben?Hm.
Rör dem inte
är inte lika svängigt som
U can't touch this....
Det är väl inte du? Det där är väl @stubben