Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Rövnylle... det ska ju vara något skit jämt. Jag tror mina eksem ploppat upp igen (har ett sår på ena ögonlocket och början till sår under andra ögat). Vill inte, min mage går sönder av behandligen :cry: dessutom är eksemen inte helt sköna i sig (läs: de gör ont som i helvetet eftersom de sitter på värsta vis i ansiktet där det finns maximalt med nerver).

Dessutom måste jag ta kort snart för nytt körkort och jag vill verkligen inte se för jävlig ut på det. I-landsproblem, jag vet, men jag vill inte börja grina varje gång jag tar fram körkortet :(

Rövnylle... det ska ju vara något skit jämt. Jag tror mina eksem ploppat upp igen (har ett sår på ena ögonlocket och början till sår under andra ögat). Vill inte, min mage går sönder av behandligen :cry: dessutom är eksemen inte helt sköna i sig (läs: de gör ont som i helvetet eftersom de sitter på värsta vis i ansiktet där det finns maximalt med nerver).

Dessutom måste jag ta kort snart för nytt körkort och jag vill verkligen inte se för jävlig ut på det. I-landsproblem, jag vet, men jag vill inte börja grina varje gång jag tar fram körkortet :(
Stackars. Kram. :(

Kan trösta dig med att mammas körkort är så illa att där hoppar till och med poliserna till när de ser bilden. :D Hur underligt som helst att en del bilder duger som ID trots att likheten med originalet är svår att upptäcka. :crazy:

Kan trösta dig med att mammas körkort är så illa att där hoppar till och med poliserna till när de ser bilden. :D Hur underligt som helst att en del bilder duger som ID trots att likheten med originalet är svår att upptäcka. :crazy:

Tack :)

Du menar att man ska se till att polisen grinar när de ser körkortet? :sneaky: Jag har tänkt att lägga på ett rejält lager mineralsmink, åka till Falun och ta bilden fort som sjutton och sedan till moster i Falun och tvätta av ansiktet. Det borde göra att jag ser ut som en människa och inte en fläckhyena :up:

Tack :)

Du menar att man ska se till att polisen grinar när de ser körkortet? :sneaky: Jag har tänkt att lägga på ett rejält lager mineralsmink, åka till Falun och ta bilden fort som sjutton och sedan till moster i Falun och tvätta av ansiktet. Det borde göra att jag ser ut som en människa och inte en fläckhyena :up:
Du kan ju ha ett vanligt ID där du ser ut som folk och ett körkort som bara används för att skrämma poliser? :up: :angel: Så ser du om de är av det rätta virket, blir de rädda kan du tipsa dem om att omskola sig till något annat. :idea:

Ersättaren för den lila vännen då? :sneaky:
Jo, när batterierna tar slut.

Hon är för ung och naiv än, hon tror du ska bli smartare med tiden. Det enda som händer är att hon tids nog blir lika blasé som den stora prickikorven och @Blacksmithfarm s lyktor. :D
Man kan ju hoppas...

RÖR DEM INTE! mao :p :D
Påminner mig om MC Hammer...

Jag ser ut som en ovanligt butter tysk fångvakterska på mitt körkort. Tack och lov att jag ska förnya det nu i september...

Vad tänker du ha för image den här gången då... :angel:
Tänkte nåt som är mer jag, så folk känner igen mig. Typ så här:
Pine_cone_web0.jpg

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar