Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte ta med gamle Einar till brasan ikväll, tänkte att han kan ju tända den lixom
Men så kom jag på... tror ni folk blir rädda då
Jamenar han är ju snäll o så, och mat får han innan vi går - men hinner jag förklara det för folk innan dom flyr
Jag tror tyvärr att risken är att du och Einar kommer att stå där ensamma vid brasan.
Jag tänkte ta med gamle Einar till brasan ikväll, tänkte att han kan ju tända den lixom
Men så kom jag på... tror ni folk blir rädda då
Jamenar han är ju snäll o så, och mat får han innan vi går - men hinner jag förklara det för folk innan dom flyr
Snörvlare?Skatitta på en sån här i helgen. Är ju uppenbarligen ingen enhörning, men känns inte som en drake heller. I vilken kategori ska den placeras?
Underart till?Snörvlare?
Kategori sötnosSkatitta på en sån här i helgen. Är ju uppenbarligen ingen enhörning, men känns inte som en drake heller. I vilken kategori ska den placeras?
Oknytt? Skapare till de där ljuden man hör i mörkret och inte riktigt vet vad det är? Nära släkt med furbeen.Underart till?
Underart till?
Kära nån, bara för att man åker på semester så måste det bli rubrikerTror nog att @Scata har varit ute på fyllevingar senaste veckan, flyga så här mycket fel efter en natt på krogen tar ju priset...
http://www.dagbladet.no/2015/04/30/nyheter/global_oppvarming/skjere/svalbard/38942461/
Är du självmordsbenägen också??Oj oj. Måste inte tycka om mig själv idag. Ger mig in i diskussioner på vetbase och postar en artikel som är negativ till färskfoder.
Oj oj. Måste inte tycka om mig själv idag. Ger mig in i diskussioner på vetbase och postar en artikel som är negativ till färskfoder.
Inte jag heller.Inte visste jag att du var masochist?!