stjarnhimmel
Trådstartare
Lite extra proteintillskott bara.
Smaskens med larvLite extra proteintillskott bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite extra proteintillskott bara.
Smaskens med larvLite extra proteintillskott bara.
Vafan... JAG tänkte ju just skriva det!!! Gå och sno mina fina formuleringar sådär... Skäms, @JepsLite extra proteintillskott bara.
Larvigt gott, kanske, @stjarnhimmelSmaskens med larv
På vilket sätt är detta ovanligt?Nä nu blev det mkt larv här i tråden.
På vilket sätt är detta ovanligt?
Nä vi är alltid larviga.
Men jag tror inte vi brukar ha ngn larv i tråden.
Åh biologiska klockan börjar ticka av Drakbebisar.Nä, drakar kommer ju från ägg
Jag har ju huset fullt av dinobebbar, tänk om någon/några är drakbebbar?
En liten gul brukar spänna ögonen i mig när jag är i badrummet, än så länge är han liten men han kanske smider planer?
För övrigt, kan man prata enhörningar i diverse färger och allehanda drakar kan man väl larva lite?
En skitdum fråga men VAD är dinobebbar?!
/geolog, ej biolog
Höns är inga problem med mina kissar, kycklingar däremot är väldigt frestande.Svarar mig själv, har du skaffat HÖNS?! Du vet att de är vadrande salmonellaspridare, va? Plus att kissarna lär ju VERKLIGEN gilla dem
/geolog som läst lite paleontologi
Höns är inga problem med mina kissar, kycklingar däremot är väldigt frestande.
Höns är inga problem med mina kissar, kycklingar däremot är väldigt frestande.
Fundera på att döpa den gula till Dino, tror det är en liten tupp.
Hur många har du?!
Höns är något som jag faktiskt skulle vilja ha, om det inte vore för alla råttor de drar med sig... Och katt kan jag fetglömma här hemma om jag vill att dottern ska överleva... Hon blir röd och svullnar upp direkt.Svarar mig själv, har du skaffat HÖNS?! Du vet att de är vadrande salmonellaspridare, va? Plus att kissarna lär ju VERKLIGEN gilla dem
/geolog som läst lite paleontologi
Hur många har du?!
There are some things in existence that humanity does better not knowing of...
Hear hear ...There are some things in existence that humanity does better not knowing of...
Imorgon så är det tävling för alla och då ska jag jobba på en station och kanske hinna få ett skjut också...