Snurrfian
Moderator
Kram @stjarnhimmel Men det låter som om ni åtminstone fick ett fint avslut. Men det är tungt att förlora någon nära...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan byta, du får varulven mot två prickikorvar. NÅGON har lagt en stor hög i biblioteket, någon/några har rivit ut en låda med planteringar så det är fullt med jord på golvet och i den äkta mattan och en prydlig, mörk, upptrampad stig över golven. Jag får ha skor på mig inomhus! De plantor som jag hittade har åkte ner i jorden igen + jag har fått fylla på jord till de som inte åkte i golvet utan bara var välta. Jag vet inte om varulven är skyldig till allt, eller om katterna har hjälpt till med att riva ut jorden, men matte är inte road!Jag skänker bort mina prickikorvar idag. Den lilla har i princip tuggat sönder vredet på elementet i köket (vilket hyresvärden säkert kommer vilja skinna mig för) och den stora ha tassat runt och varit rastlös i stort sett hela natten. Vi gick och la oss vid 22-tiden. Vid midnatt klev hon upp och spydde och gick sedan ut i köket för att försöka tigga mat. När hon inte fick det började hon vandra fram och tillbaka mellan min säng och köket innan hon till slut lade sig att sova... Bara för att vid tvåtiden kliva upp, tassa omkring och vilja ut. Då väckte hon även den lilla som kan gny som en siren tills man ger med sig. Så upp och ut (det var svinkallt...). Väl ute kissade de men sedan ville de bara gå runt och äta äckliga saker. Släpade in dem igen, sur som ättika. Somnade om. Vid 4.40 klev stora upp och skulle ha mat/ut igen... gick ut, hon gjorde ettan och tvåan, lilla gjorde ettan. de fick varsin morot och frammorrade order om att sova i två timmar till. Sen skulle jag upp vid 6.30 för att fara till jobbet...
Ändå är man dum nog att skaffa fler.
Undrar vad den diagnosen heterÄndå är man dum nog att skaffa fler.
Förnekelse?Undrar vad den diagnosen heter
eller är det en virussjukdom som sprids med vinden
Vi är nog några som lider av det - vad det ÄN är....
Tänk positivt, då är blomkålen inte besprutad.Det är en larv i min blomkål.
Måste hitta ngt vardagligt att irritera mig på.
Är den utrotningshotad?Det är en larv i min blomkål.
Måste hitta ngt vardagligt att irritera mig på.
Snart, när @stjarnhimmel mosat den
Nä, den är utrotningshotad nu. När @stjarnhimmel mosat den är den redan utrotad...Snart, när @stjarnhimmel mosat den
Nä, den är utrotningshotad nu. När @stjarnhimmel mosat den är den redan utrotad...
Så hen har en kompis?Vem sa att det bara var EN larv?!
Lite extra proteintillskott bara.Så hen har en kompis?
Det är nog mkt larver och annat i maten som v inte ser..