stjarnhimmel
Trådstartare
Jo men inte vara taskig mot enhörningarna.Nu ska vi faktiskt ta oss utanför könsstereotyperna! Vill jag vara en drake får jag vara det *fnys*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men inte vara taskig mot enhörningarna.Nu ska vi faktiskt ta oss utanför könsstereotyperna! Vill jag vara en drake får jag vara det *fnys*
Ge er tillkänna, hur ska du ha det?Nu är det sex personer som har röstat.
Ge er till känna., härliga människor!
Behöver du verkligen fråga efter alla dess trådar? Men egentligen är de nästan samma sak...Är du en drake eller utrotningshotad?
Jag har roligt!Är det ingen som tycker pandan var rolig som startade en omröstning? Bara kommentar om fel svarsalternativ.
Jag är komplicerad... Ibland en människa, ibland en panda..Ge er tillkänna, hur ska du ha det?
Först klagar du på att jag gissade att du hade mustasch och att det skulle vara anonymt, sen säger du åt folk att ge sig till känna, hur anonymt är det då? Va, va, vA?
BraJag har roligt!
Jag med.Jag har roligt!
Eller terrieroristerna.Ett svarsalternativ borde ju ha varit att ha ett prickigt husdjur annars kom ju inte pricki-korvarna med.
Blir många svarsalternativEller terrieroristerna.
och Torsten
Är pricki-korvarna med ska väl alla vara med. @athena_arabians råttjägare inte att förglömma.Blir många svarsalternativ
Meh!Första youtube filmen @athena_arabians
Vadå.. Vill du inte vara enhörning?
Typiskt att det kvinnliga alltid ska nedvärderas.
yesDessutom... det känns inte så himla kvinnligt med en häst som springer omkring med en gigantisk fallossymbol i pannan