Hellre det än mustasch.De flesta som svarat i tråden svarar att de är utrotningshotade. Intressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hellre det än mustasch.De flesta som svarat i tråden svarar att de är utrotningshotade. Intressant!
Hellre det än mustasch.
Att de är utdöda?Betyder det faktum att ingen har en enhörning det jag tror det betyder?!
Att de är utdöda?
Eller bara att ingen erkänner?
Betyder det faktum att ingen har en enhörning det jag tror det betyder?!
Oh ja...
Borde det dessutom inte ha stått "Min fru/man är en utomjording" för att hålla oss ifrån sexism?! Så att allt blir genuskorrekt menar jag?
Mustasch kan vara fint.Hellre det än mustasch.
Vem är det som har en Kånken?
Mustasch kan vara fint.
Men jag föredrar lite skäggstubb.
Inte på mig själv dock. I och försej har jag stubb på benen.
Kanske skulle frågat om ngn har elektrisk enhörning?Betyder det faktum att ingen har en enhörning det jag tror det betyder?!
Nä varje dag kan man ju inte raka. Man har ju ett liv också.Vem har inte det?! men det är så sabla jobbigt att raka benen varje dag
Var det lila elektrisk enhörning det handlar om?Kanske skulle frågat om ngn har elektrisk enhörning?
Välkommen!Haha, första gubben att skriva i tråden
Dax för en galopp.
Jag fick 57,2% av rösterna . Bättre än hälften om än inte lika bra som 100%...Men va sjutton, nu har ju någon annan röstat så nu har jag bara 50% av rösterna...
I hear ya. Tänk på stackars mig som ofta inte vet vilken rottråd jag ska stå på från gång till gång.Jag är komplicerad... Ibland en människa, ibland en panda..
Det tycker jag!!! Prickikorvar är viktiga husdjur. de berikar ens liv med massa vita hårstrån och ser till att man får lite spänning i varnatten (inte på dagen) genom att konkurrera ut en om sängplatserna.Ett svarsalternativ borde ju ha varit att ha ett prickigt husdjur annars kom ju inte pricki-korvarna med.
För att inte tala om att det oftast är hingstar som det talas om när man pratar enhörningar...Dessutom... det känns inte så himla kvinnligt med en häst som springer omkring med en gigantisk fallossymbol i pannan
Blå om jag får be.Var det lila elektrisk enhörning det handlar om?
Jag skulle typ kunna välja alla svarsalternativ.