Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

• Jag har drake

Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

Röster: 6 6,6%

• Antal omröstningsdeltagare
    91
Det är sommar igen... :meh: Missia tog in ett byte, levande den här gången, och släppte eländet. Vild jakt startar (Tassa kommer ner från övervåningen) och bytet försvinner ut med två katter efter sig.

Jag utgår ifrån att bytet är dött nu :meh:

Nja, inte i det här fallet eftersom jag inte vet om det var Missia eller Tassa som utdelade nådestöten :) iofs har jag inte sett någon kropp heller så det kanske blev grov miss(a)handel? :p styckmord kanske? :nailbiting:

Något för GW Persson? ;)
Tycker @Jefferys version av Beck var lysande, i moppetråden, inlägg #42. :up: Tänk dig Persbrant stå och försöka finna ut vem av katterna som är skyldiga och om det bara var en plott av offret för att kunna försvinna utomlands under falsk identitet eftersom kroppen inte står att finna! :laugh::laugh::laugh:

Jag är så lycklig, jag ska köpa "ny" bil idag, en bil jag inte provkört, inte sett annat än på bild men som syrran är hos säljaren nu för att få överskriven och sedan köra hem den till sig efter jag betalat. :banana::banana::banana:
Nu har jag en ny bil, som säljaren städat, tvättat och vaxat dagen till ära. :up: Förutom det ordnade han så den blev besiktigad, påställd och försäkrad innan syrran åkte iväg med den, hörde av sig lite senare till henne för att höra hur resan hade gått och vi har haft en väldigt bra kontakt på telefon och sms under dagen med att fixa allt. Helt otroligt, jag är fortfarande överväldigad av vilken tur jag hade som fick köpa den och som vi messade innan allt var klart:

- Vad lätt livet kan vara när rätt människor möts.
- Helt fantastisk, till och med utan att mötas! :D

Wow. Jag skaffade Swish idag bara för att kunna föra över köpesumman till honom medan de fixade papperna. :love:

Jag är så lycklig, jag ska köpa "ny" bil idag, en bil jag inte provkört, inte sett annat än på bild men som syrran är hos säljaren nu för att få överskriven och sedan köra hem den till sig efter jag betalat. :banana::banana::banana:

Nu har jag en ny bil, som säljaren städat, tvättat och vaxat dagen till ära. :up: Förutom det ordnade han så den blev besiktigad, påställd och försäkrad innan syrran åkte iväg med den, hörde av sig lite senare till henne för att höra hur resan hade gått och vi har haft en väldigt bra kontakt på telefon och sms under dagen med att fixa allt. Helt otroligt, jag är fortfarande överväldigad över vilken tur jag hade som fick köpa den och som vi messade innan allt var klart:

- Vad lätt livet kan vara när rätt människor möts.
- Helt fantastisk, till och med utan att mötas! :D

Wow. Jag skaffade Swish idag bara för att kunna föra över köpesumman till honom medan de fixade papperna. :love:

Ok, det saknas några viktiga saker här: Märke, modell, år, färg och BILD! :mad:

Allvarligt människa, har du inga prioriteringar när du lägger in sådant här?! Jag blir faktiskt lite besviken :(

Liknande trådar

• Omröstning Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 233
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 612
Senast: Magiana
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
570
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
95 982
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCVII