Ja!!! vi vill ha en klack liknande den gula väggen men gärna i blått.Behöver du publik kan jag skicka pandan och tiger.. De hälsar att de är uttråkade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!!! vi vill ha en klack liknande den gula väggen men gärna i blått.Behöver du publik kan jag skicka pandan och tiger.. De hälsar att de är uttråkade.
Blått? Vet i te hur de ska bli blåa?Ja!!! vi vill ha en klack liknande den gula väggen men gärna i blått.
Hålla andan?Blått? Vet i te hur de ska bli blåa?
De är inga smurfar.
Ja då blir man en smurf. Får msn välja vilken smurf?Hålla andan?
Nä, dumsmurfen.Ja då blir man en smurf. Får msn välja vilken smurf?
Ingen bra smurf.Nä, dumsmurfen.
Ingen bra smurf.
Det fanns ju ngn låt för ett antal år sedan som gick:
I'm blue, dabba di dabba da
Och så var det massa blåa figurer.
Sånt skräp
Nu ska du inte vara sån! Jag kan hitta sämre!Sånt skräp
Nu ska du inte vara sån! Jag kan hitta sämre!
Inte hit. Massa folk i min omgivning har begått massmord på spindlar så det har regnat sen igår. Och jag var däckad med 38 graders feber när det väl VAR varmt och soligt ute...Hörrni - har ni märkt att värmedrakarna verkar ha hittat hem igen
Ska det vara skräp- ska det vara bra skräp.Nu ska du inte vara sån! Jag kan hitta sämre!
Ja.. Det är ingen större talang att hitta skräp. Ledsen att göra dig besviken.Nu ska du inte vara sån! Jag kan hitta sämre!
Säger du att jag inte har någon talang?Ja.. Det är ingen större talang att hitta skräp. Ledsen att göra dig besviken.
Snarare att det finns mkt skräp. Så mer samhällspolitisk kritik.Säger du att jag inte har någon talang?
Knäpp fråga- när man säger att en bil har visst antal hästkrafter. Hur räknar man då?
Dvs vilken häst räknas som en hästkraft? En shettis orkar ju inte lika mkt som en shire.
Vad är en hästkraft?
Ok vet du vilken ras det var?En hästkraft beräknades vara lika med att en häst "lyfte" 750 kg en meter rakt upp på en sekund.
Knäpp fråga- när man säger att en bil har visst antal hästkrafter. Hur räknar man då?
Dvs vilken häst räknas som en hästkraft? En shettis orkar ju inte lika mkt som en shire.
Vad är en hästkraft?