Nä. Fel tråd.Jag är bajsnödig.
Intresseklubben antecknar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Fel tråd.Jag är bajsnödig.
Intresseklubben antecknar.
Ok. F'låtNä. Fel tråd.
Ok. F'låt
Man får inte säga någonting längre i detta J-la landet.
Varför vill potatisen ha NNej, PK-landet ska det vara fast potatisen vill nog ha lite N också
Varför vill potatisen ha N
Ahaaaaaa - trögast idag...Jag=bonnjänta. N-P-K
Ahaaaaaa - trögast idag...
Du vet att det är en komplimang till gamla tanter?Ingen fara, jag är nog värre. Var aptrött redan i morse efter skitsömn i skitsängen i fältkontoret (nästa borrprogram åker jag och köper en säng, utan att fråga om lov. Den behöver inte vara dyr men hård för de som finns där ser ut som några j-la bananer ). Har trots det kört ca 40 mil och inte duschat under tiden uppe där för ja, duschblandaren i fältkontoret har givetvis spunk (deo plus snabbdusch av downstairs funkar).
Ville dö men kände att jag nog behövde något alkoholhaltigt för att motverka den känslan så jag stövlar in på Bolaget i Falun, iförd fältkläder (i mitt fall militärgröna jaktbyxor och Realtree camo-jacka). JAG BLIR LEGGAD! Herregud så glad jag blev
Du vet att det är en komplimang till gamla tanter?
Jäklar vad jag blev sugen på riktig cider! Skit att jag inte köpte det igår.Oh ja Vid första leggningen efter 40-slaget höll jag på att göra en liten glädjedans. Fast bästa var nog när jag handlade till årliga grillfesten förra året: Fyra flak öl, fem lådor vin och 16 cider... "Har du leg?"
Jäklar vad jag blev sugen på riktig cider! Skit att jag inte köpte det igår.
Nä, nu snackar jag riktig cider, dvs inte svensk sockerdricka!Torr Astrakan FTW (vilket jag köpte igår *nehnehnehnehne* )
Jäklar vad jag blev sugen på riktig cider! Skit att jag inte köpte det igår.
Torr Astrakan FTW (vilket jag köpte igår *nehnehnehnehne* )
Nä, nu snackar jag riktig cider, dvs inte svensk sockerdricka!
Nä, finns ju det som är bättre än Strongbow, men bjuder farbror på resan så kan jag nog hitta god cider där.Jag tror ni två unga flickor skal få följa med över till england nästa vecka och få dricka lite Strongbow, medans farbror tar sig några lager
Finns gott om plats i incheckade resväskan på utresan till england, men kan ju bli lite trångt på hemvägenNä, finns ju det som är bättre än Strongbow, men bjuder farbror på resan så kan jag nog hitta god cider där.
På en lite ensam hemma kväll där sentimaliteten gör sig gällande tycker jag de här gör sig bra i Draktråden fast scottarna felstavar på en bokstav, alla vet ju att de är DRAGON Guards
Älskar den men har fått den lite förstörd har hört den på för många begravningar och nästa blir på mammas för hon älskar den
Samma problem, jag har lovat mamma att den ska spelas för henne med.Älskar den men har fått den lite förstörd har hört den på för många begravningar och nästa blir på mammas för hon älskar den