Sv: Vad händer? polisanmälan
Ett till lägg jag tycker att dom borde lära ut "Hästvett" i trafiken på körskolorna!!!!
Ett till lägg jag tycker att dom borde lära ut "Hästvett" i trafiken på körskolorna!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men läste du inte - dom var i en tunnel och när dom kom ut ur den så var det ingen plats att flytta på sig heller. Och gubben körde 10 centimeter bakom dom bitvis.
det var aldrig ett alternativ för er som ryttare att kliva åt sidan tidigare för att släppa förbi traktorn?
Vi ska passera genom en rätt så trång tunnel med hästarna när en traktor m släp kommer upp väldigt nära oss bakifrån. Vi vänder oss om, ger tecken med handen att han ska vänta med att köra tills dess att vi kommit ut ur tunneln.
sen undrar ja även (utan att anklaga TS för nått, för det är verkligen inte menngen!!) om denna tunnel verkligen var så smal att det inte fanns plats att stanna hästen och släppa förbi traktor.
OT så tycker jag inte att kan har något som helst att göra på trafikerade vägar på en hästrygg om man inte kan kontrollera sin häst. har man en hopppig häst får man hålla sig borta eller leda eller träna.
det är på allas ansvar att det ska funka!
Men eftersom att ingen har tagit skada än så länge, vad är det vi ska driva vidare tycker du, mer än en varning, ett pekande finger åt honom, ett försök till uppvaknande eller "en knäpp på näsan"?
Tunneln är inte speciellt lång och det tar MAX ett par minuter att passera den i skritt