Vad händer med hästen...

Sv: Vad händer med hästen...

Va skönt att ni har hittat felet.
Fortsätt träna och lycka till!!

Sv: Vad händer med hästen...

Kul att du hittade just denna tråd.
Jo hästen lever och mår bra, hon är numera såld (1 oktober) och bor hos en annan Bukefalist i slåne.

Vi kämpade på hela våren, bytte stall, red ut mer och det gick bättre och bättre hela tiden.
Hon har inte rest sig på hela sommaren. Visst är hon fortfarande het och stressar lätt upp sig men det är hanterbart.

Berätta, vad gör din häst?

jag är Windys nya matte :love:
Hon är en väldigt speciell och klok dam.
Hon är inte så fullt stressad längre, mer avslappnad.
reser sig inte, det enda är att hon stressar i galoppen nu men hon är så trevlig annars.

Jag skrittar mycket, gör mycket lösgörande övningar, på både ryggan och från marken.
Hon älskar arbeta löst och göra lite olika saker... hitta på bus.
hon e klok och använder sitt huvud till "skit" om man inte aktiverar henne.
Nu har hon stått och vilat en vecka sedan hon blev vaccinerad så idag skall jag rida henne, tror hon kommer tycka det är kanon kul.

Hennes nya sadel passar också, äntligen hittat en som sitter bra på ryggen. :love:

Kram från oss

Vimsan du har gjort ett mycket bra arbete med henne!:love:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 048
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 377
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 927
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar