Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Streetflash

Trådstartare
Läste för ett tag sen en väldigt intressant tråd (innan servern gick sönder) om en tjej som blivit nersprungen av sin häst som hon skulle leda in från hagen. Jag tror den låg här vid grundutbildning. Det fanns många inlägg, allt från någon som tyckte att hästen skulle avlivas till tips för att utbilda hästen när man leder den.

Jag vet att tjejen hamnade på intensiven, men kommer inte ihåg hennes användarnamn! Är det någon som vet hur det har gått för henne? Jag blev väldigt orolig när jag läste hennes tråd, men nu finns den inte längre! Är det någon som vet? Det är alltid tragiskt när sånt händer.
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Ja, undrar också!
Putt putt :)
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

mazarein skrev:
Ja, undrar också!
Putt putt :)

Då är jag ju åtminstone inte ensam längre! Är det någon som vet??? Jag hoppas bara hon inte har fått några bestående skador av händelsen!
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Nej då, jag finns också :D
ja, och hur har det löst sig med hästen hitills?
puttar ääännnu mer!
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Den tråden har jag missat helt. Nu vill ju jag md vet juh.
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Jag har också undrat var tråden tog vägen ( försvann innan kraschen) och hur det gick för stackars tjejen.
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Är det någon som kommer ihåg vad hon hette? (dvs. namnet här på buke?) Det är ju inte så att man är "nyfiken i en strut", men när sånt händer vill man ju gärna veta att hon har livet i behåll...
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Kommer ej ihåg..Men dock så hade hon ju en hemsida. Kan nog kolla upp den så fort jag får tillgång till datorn där hemma. Isfll kan jag nog luska ut hennes namn. Om det inte blir för mycket att börja en utredning..? :p
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Läste oxå den tråden!
Vill oxå veta!
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

Kommer ej ihåg..Men dock så hade hon ju en hemsida. Kan nog kolla upp den så fort jag får tillgång till datorn där hemma. Isfll kan jag nog luska ut hennes namn. Om det inte blir för mycket att börja en utredning..? :p

Kör på agent Scully! :)
 
Sv: Vad hände med tjejen som blev översprungen?

jag vill oxå veta vad som hände...

*passar på å putta massvis*
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 134
Senast: Hedinn
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 672
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Vet inte ifall någon kanske läst min tråd för ett tag sedan, men blev misshandlad av mitt ex i form av att han inte tog hänsyn till mina...
Svar
11
· Visningar
1 869
Senast: Fibusen
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 095
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp