Vad hände med min fot

Catsu

Trådstartare
Jag gick ut på min vanliga promenad idag. Efter någon km kändes det som att skon började klämma.
Stannade och snörde om skon men efter hand ökade smärtan så mycket att jag fick vända och gå hem.
Det gjorde skitont att gå :arghh:

Nu några timmar är den vackert blå och lite svullen.
Några idéer om vad som hänt?
20230329_181648.jpg
 
Jag gick ut på min vanliga promenad idag. Efter någon km kändes det som att skon började klämma.
Stannade och snörde om skon men efter hand ökade smärtan så mycket att jag fick vända och gå hem.
Det gjorde skitont att gå :arghh:

Nu några timmar är den vackert blå och lite svullen.
Några idéer om vad som hänt?Visa bifogad fil 115471
Nu känns det oerhört långsökt men du trampade inte till konstigt med tån när du gick? Så där såg en barndomskamrats tå ut när hon bröt den under en fotbollsmatch utan att ens nudda bollen.
 
Nu känns det oerhört långsökt men du trampade inte till konstigt med tån när du gick? Så där såg en barndomskamrats tå ut när hon bröt den under en fotbollsmatch utan att ens nudda bollen.
Nej inget sånt. Jag bara gick helt vanligt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 336
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
784
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp