Vad hände med hunden tror ni?

Mirre

Trådstartare
Mamma berättade nyss att deras hund hade kommit fram till henne igår, han var verkligen jättevarm på huvudet, han försökte gömma huvudet under mattan och verkade hängig. Men nosen var blöt och kall.
Det är andra gången han blir så. Idag är han som vanligt

Sv: Vad hände med hunden tror ni?

Om man slår sig hårt kan man ju bli himla varm, kan det finnas nått ställe där hunden ofta springer som den kan råka slå skallen i vid upprepade tillfällen? Man kunde ju testa att ta tempen om det uppkommer igen, för att utesluta att det är någon uppvärmning inifrån sas.

Liknande trådar

Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
529
Senast: movi
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 352
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka