Vad håller hon på med??

Sv: Vad håller hon på med??

Jag har oxå sett hästar som gör så, men hon har aldrig någonsin gjort så förut. Man reagerar ju alltid när hästen helt plötsligt ändrar sitt beteende...Men hursom nu verkar det ha "gått över" hon har inte gjort så varken igår lr idag. Sen är hon nog på väg in i brunsten från h:devil:lvetet och är allmänt konstig just nu...:cool:

Min häst gjorde så där när han hade fått en inflammation i tanden.. Tog dit veterinären, hade nyss köpt honom, och visst var det en tand som det varit fel på i minst ett år, man kan ju tycka att förra ägaren var lite taskig mot honom : /
Han gör sådär ibland fortfarande, dock inte för tanden, det gör han dom dagarna jag iunte rider, utan bara tar promenader med honom.. Han blir uttråkad...!
Har besällt en sån där boll med saltsten på från Hööks.. Och så har jag förlängt våra promenader, får se om det hjälper.. Hoppas att det går bra för dig och din häst i fortsättningen :D

Jag känner igen det ganska så mkt..
Det visade sig att min häst var väldigt rastlös och hade en vargtand :S
Men det blev bättre :)

Jag har oxå sett hästar som gör så, men hon har aldrig någonsin gjort så förut. Man reagerar ju alltid när hästen helt plötsligt ändrar sitt beteende...Men hursom nu verkar det ha "gått över" hon har inte gjort så varken igår lr idag. Sen är hon nog på väg in i brunsten från h:devil:lvetet och är allmänt konstig just nu...:cool:

jaha! förstod inte att det kom så plötsligt! Kan ju vara brunsten då:angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 461
Senast: Grazing
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 120
Senast: alazzi
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 236
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 560
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama