vad hade ni gjort?

Sv: vad hade ni gjort?

"han äter samma mat här som han gjorde där så det har inte heller med det att göra."
Grovfoderet är inte detsamma hos dej som hos proffset vilket medför att du kanske måste komplitera det annorlunda nu för att få samma näringtstilförsel som då. Det behöver inte var problemet men måste påpekas. ;)

Har du hästen i det stallet du hade på gården när du hade Hocka hemma eller har du flyttat?

Sv: vad hade ni gjort?

han står i ett annat stall.

*KL*

han har nu sluppit intervaller ett tag, och vi har skrittat, och var idag in till banan, testade halvstängt med det gillade han inte riktigt, plockade av chek och bomull, och det gick sådär men på slutet var jag ändå näjd med honom.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 394
Senast: starcraft
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA