Vad görs? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på akuten med maken och magproblem.
Vill bara att läkaren ska dyka upp så jag vet någonting i alla fall.
Tänk att det alltid ska vara på natten han ska åka in när det är något..
Denna gång är det inget med gallblåsan det är det enda som känns säkert, den finns nämligen inte kvar ;)

Sitter på akuten med maken och magproblem.
Vill bara att läkaren ska dyka upp så jag vet någonting i alla fall.
Tänk att det alltid ska vara på natten han ska åka in när det är något..
Denna gång är det inget med gallblåsan det är det enda som känns säkert, den finns nämligen inte kvar ;)

Stackare! :( Hoppas det går bra,

Jag tycker hon har varit bannad väldigt länge nu..
Jag har aldrig blivit bannad själv så jag vet inte riktigt hur det fungerar. Men hon har kanske blivit bannad förut (eller fortsatt trots varning) och då kanske det blir längre banningar?

(Jag spekulerar hej vilt här nu alltså har som sagt inte en aning om hur det brukar gå till)

Ja, det får vi se i övermorgon.
(aldrig varit bannad så vet inte om man är bannad tills det blir den 27e eller om man blir bannad under hela dagen och kan börja skriva igen den 28e).

Spekulationerna flödar vilt! Vad händer om @dobbis inte skriver ett inlägg exakt en månad efter banningen? Får man skriva igen på dagen eller dagen efter? Tänk om personen inte återvänder alls och vi inte får veta :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
82 83 84
Svar
1 671
· Visningar
45 121
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 524
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
359
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka