Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope jag tror att den manen säkert har gnällt på alla i sin omgivning hela tiden.https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/RRX3bx/zachrisson-ett-snuskigt-samhalle
Gnällgubbe (ursäkta uttrycket)
Var så härligt i morse att vakna och titta ut över åkrarna och se dimman lätta bakom skogsdungen och så travade Helge älg förbi, underbar utsikt från sovrummet .
I stan fick bilen en välbehövlig tvätt, och så handling. Köpt lite till lgh; var jättelängesen jag var inne på Rusta så det var så mysigt att gå där bland alla julgrejor men ändå alltid lika skönt att lämna stan och komma hem!
När vi bodde där det var mkt älg var det inte fridfullt och mysigt med älgbesök. Eller JAG tyckte ju det. Men min knäppgök till häst blev väldigt upprörd. Och inte som ett vanligt flyktdjur. Nej, han skulle ha ihjäl älgstackarna. Alltså, den hästen ibland..
Visst är det mysigt med julsakerna?
Jag pep förtjust igår då vi handlade. Och sambon svarar: ”Vi köper inte en tomtejävel för 600 kr när du har fyllt halva ladan med flyttlådor med julpynt.”
Party pooper..
Ja! En egen kiro till alla!Har haft sånt stresspåslag ett tag nu pga värk och då sovit skit. Igår tvingade sambon mig att han skulle behandla. Åh, jag sov så jäkla gott inatt efter behandlingen. Underbart! Alla borde ha en egen kiro!
Ja! En egen kiro till alla!
… och en städare och en kock och en diskare och en butler och …
Och jag nojar mig över hur hästen har skött sig idag lånat ut hästen till en i stalletNojar mig för min dotter ska till ungdomsgården!
Ja! En egen kiro till alla!
… och en städare och en kock och en diskare och en butler och …
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/RRX3bx/zachrisson-ett-snuskigt-samhalle
Gnällgubbe (ursäkta uttrycket)
Jag försvarar på inga sätt vad han gjorde men han har haft ett tungt år och jag misstänker att det kan vara en del av det som rinner över. Att förlora både sin fru och sin son samma år kan knäcka nästan vem som helst. Jag ser mest en väldigt ensam farbror med en stor sorg att bära på och inte kan hitta sin väg framåt.Nope jag tror att den manen säkert har gnällt på alla i sin omgivning hela tiden.