Och februari.
Ja precis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och februari.
Finns även på en del fängelser nu eftersom det är fullbelagt överallt, buset får t.o.m vänta på att avtjäna straffSamsittarpar?
Doppa bebis?Hela själen sjunger. Nu är det inte länge kvar innan jag får lägga mig Jag ska bara ta mig hem först, packa, åka hem till pappa, åka och handla, och äta någon form av middag Imorgon måste jag vara lite mer alert för då ska jag på doppa bebis evenemang.
Sååå trött idag, sååå ont idag, såå förkyld idag, sååå pms idag. Och så fortsätter Ink club och Lexmark misslyckas leverera prylar så vi kan skriva ut etiketter, kompendium, fakturor, planeringar etc.. 2,5 vecka har vi försökt få hit någon jävla färgpatron.
Fick nu mess om att täcket jag beställt till hästen inte hamnade på utlämningsstället 10 min bort som jag kryssat för. Nej, det är i en grannstad redo för utlämning. Eh.. ok?
Sambon får puckla på mig sen(kiropraktiskt alltså). Så får jag iaf mindre ont. Nu åka till grannstaden..
....
DopDoppa bebis?
Ja såklart, kom på att det kunde vara det efter jag postat. Är så trött och såg framför mig nått helt annat
Jag tycker den var jättefin!Visa bifogad fil 39738
Får tänka över denna
Har du manchesterbyxor på dig?!No words needed
Visa bifogad fil 39740
Missade du hunden ?!Har du manchesterbyxor på dig?!
Har du manchesterbyxor på dig?!
Sååå trött idag, sååå ont idag, såå förkyld idag, sååå pms idag. Och så fortsätter Ink club och Lexmark misslyckas leverera prylar så vi kan skriva ut etiketter, kompendium, fakturor, planeringar etc.. 2,5 vecka har vi försökt få hit någon jävla färgpatron.
Fick nu mess om att täcket jag beställt till hästen inte hamnade på utlämningsstället 10 min bort som jag kryssat för. Nej, det är i en grannstad redo för utlämning. Eh.. ok?
Sambon får puckla på mig sen(kiropraktiskt alltså). Så får jag iaf mindre ont. Nu åka till grannstaden..
....
Alla månader under vinterhalvåret med regn istället för snö är värst!Och februari.